نفت ساران | اهدای نشان عالی،به روابط عمومی وزارت نفت

  • تاریخ انتشار خبر: جمعه, 20 می , 2016 | 12:31 | کد خبر : 12658 |
  •   

    هیئت تجلیل دومین همایش و جشن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت را شایسته اعطای نشان عالی روابط عمومی دانست. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت ساران، هیئت تجلیل دومین همایش روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت را شایسته اعطای «نشان عالی روابط عمومی» دانست ...

    نفت ساران؛

    هیئت تجلیل دومین همایش و جشن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت را شایسته اعطای نشان عالی روابط عمومی دانست.

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت ساران، هیئت تجلیل دومین همایش روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت را شایسته اعطای «نشان عالی روابط عمومی» دانست در این آیین که با حضور کارگزاران روابط عمومی، استادان ارتباطات، دانشجویان و علاقمندان به حوزه روابط عمومی و ارتباطات در تالار وحدت برگزار شد از اکبر نعمت الهی قدردانی شد.

    در این مراسم، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، ارتباط مؤثر دستگاهها را با مردم یکی از وظایف روابط عمومیها برشمرد و گفت: در این زمان، هیچ موضوعی بدون حضور مؤثر مردم به سرانجام نمی‌رسد. بنابراین، اجرای هرگونه طرح و برنامه –  بخصوص در ایران –  درگرو حضور و ارتباط مؤثر با مردم است.

    رئیس شورای شهر تهران، در این زمینه دفاع مقدس را به‌عنوان مثال مطرح کرد و گفت: دفاع مقدس کاری آسان نبود زیرا جنگ با جان انسانها مرتبط است درحالی‌که در این جنگ همه دنیا علیه ایران بود اما به سبب ارتباط مناسب با مردم و به میدان آمدن آنها، ایران پیروز شد. بنابراین، هم‌اکنون نیز ارتباط مؤثر با مردم برای رفع چالشها، سازنده است.

    وی به انباشت اطلاعات در عرصه جهانی اشاره کرد و گفت: دنیای کنونی، جهان اطلاعات است و  روابط عمومیها منبع اطلاعات هستند. ازاین‌رو، یکی از کارکردهای روابط عمومیها،  پایش اطلاعات و گزیده گزینی آنهاست تا مانع کثرت اطلاعات شوند.

     محسن قمی، نیز از سخنرانان این همایش بود؛ وی با اشاره به محتوای مکتب فرانکفورت گفت: ارتباطات، سبک زندگی و صنعت، تولید می‌کند و هم‌اکنون دنیا انتظار ظهور نسل ۵ وب را می‌کشد.

     عضو مجلس خبرگان با بیان این‌که رسانه‌ها دارای تأثیرگذاری هستند اما نباید در این زمینه اغراق کرد، افزود: چون مخاطب دارای فهم و شعور است و بر اساس پیشداوریهای خود ـ نه پیش فرضهای فرستنده ـ پیام را رمزگشایی می‌کند، به هر میزان که زمان می‌گذرد مخاطب با تاکتیکهای ارتباطی آشناتر می‌شود.

    قمی گفت: پیام برخی رسانه‌ها به نسبت رسانه‌های وسیع‌تر، متفاوت است زیرا پیام آنها دارای قدرت معنایی است که این موضوع غیر از قدرت سخت‌افزاری است.

     وی سخن متفاوت و دارای قدرت معنایی همراه با فطرت انسانها را دارای تأثیرگذاری عمیق دانست.

    قمی درباره هویت انسان و ارتباطات، ارتباط با که و چه را  دارای اهمیت دانست و در این زمینه سه سطح از سطوح ارتباطی را تبیین کرد: نخست «ارتباط با خود» که نخستین مرحله برای خودشناسی است و اهمیت آن در ارتباط دوسویه زیاد است زیرا اگر انسان با خود ارتباط مناسب برقرار نکند برای ارتباط‌گیری با دیگران با تنگنا مواجه می‌شود.

    وی در این بخش، موضوع ارتباط با خداوند را تبیین کرد و گفت: ارتباط‌گیری افرادی که با خداوند ارتباط بهتری دارند، اثربخش‌تر است زیرا انسانها در شبکه فطرت به یکدیگر پیوند می‌خورند.

    قمی به سطح سوم ارتباط نیز اشاره کرد و گفت: سومین ارتباط، ارتباط با مردم است. ازاین‌رو،  در مرحله نخست باید برای مردم ارزش قائل شد و از نگاه ابزاری به انسان پرهیز کرد. بنابراین، باید هر انسان را به نوعی تجلی خداوند بدانیم و به همین دلیل وظیفه داریم کرامت انسانها را حفظ کنیم.

    دومین همایش و جشن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی،( سه‌شنبه، ۲۸ اردیبهشت‌ماه) در تالار وحدت برگزار شد. شعار این آیین “پیش به سوی اخلاق حرفه‌ای و روابط عمومی دانش‌محور ” بود.

    اداره کل روابط عمومی وزارت نفت  ، به عنوان  نخستین روابط عمومی کشور  با قدمت فراتر از پنجاه سال ، جایگاه ویژه ای  در توسعه روابط و ترویج اندیشه های فرهنگی داردو درطول  چندین دهه با گذر از فراز و نشیب های مختلف و متاثر از شرایط عمومی و موقعیت بلامنازع صنعت نفت کشور در فرایند توسعه روابط عمومی در درون و بیرون این صنعت نقش آفرینی کرده است  . مسلماً نقش ممتاز صنعت نفت در توسعه و اعتلای کشور و موقعیت بی همتای آن به عنوان مادر صنایع ،ایجاب می کند که اداره کل روابط عمومی وزارت نفت ، زمینه ها و چشم اندازهای تازه ای را در راه جذب مشارکت مردم نسبت به اهداف و راهبردهای این سازمان و ایجاد اعتماد و همدلی در میان کارکنان و نیروهای فکری و تخصصی مرتبط با صنعت نفت کشور فراهم کند .

    اداره کل روابط عمومی وزارت نفت با بکارگیری مجموعه ای از عملیات ارتباطی آگاهانه و مبتنی بر تحقیق و برنامه و با رویکرد اعتمادسازی و حمایت مستمر از مخاطبان، اهداف متعددی را دنبال می کند که شامل:  بهبود مستمر فعالیت ها و فرآیندهای داخلی واحد روابط عمومی، افزایش بهره وری و اثربخشی مراسم ها، سمینارهای علمی و نشست های مناسبتی، توسعه روابط عمومی الکترونیک و استفاده از فنون و ابزارهای مدرن در حوزه روابط عمومی،توسعه اطلاع یابی و اطلاع رسانی بمنظور اعتمادسازی در حوزه های مختلف صنعت نفت،بررسی عملکرد صنعت نفت  در بین مردم از طریق امور تحقیقی، پژوهشی و افکارسنجی در چارچوب راهبردهای تدوین شده،افزایش کیفیت و پوشش اطلاع رسانی اخبار صنعت نفت به بهترین نحو، تعمیق و توسعه ارتباطات مفید و مؤثر درون و برون صنعت نفت  به منظور تأمین منافع مشترک است .

     


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-default.php on line 68
    انتهای پیام/شایسته

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تـــازه ترین خبرهای نفت ساران
  •  «سلمان فارسی» با ۵۰۰۰بازیگر به پخش صدا و سیما رسید
  • امنیت پایدار حوزه انرژی کشور با کشف و خنثی سازی سرقت مسلحانه در سایه عوامل جان بر کف حراست نفت و گاز گچساران
  • سریال سلمان فارسی به شاهرود رسید
  • اینجا  آرزوی پایمالی خون فرزند پدر شهید و بستن فروغ چشمان کودک محله باغ فردوس ها را به دل شعبان بامخ مجلس دوازدهم خواهیم نشاند+ سند
  • رئیس اداره برق گچساران عین خیالشم نیست؟!
  • ازشعبان بامُخ اخراجی مجلس دوازدهم،فرماندار معلم واستاندار تا انتظار دو مدیر شایسته و مردم گچساران به اتصال یک بلوار
  • جلیلی و پزشکیان نیاز به غلام اخراجی مردم گچساران وباشت ندارند
  • چرا دستور مدیر کل در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد نقض شده است؟
  • اقدام به گل نشسته در واحد حقوقی یک شهروند و درخواست یک توجه مهم از مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانجام نافرجام شکوائیه اداری علیه تضیع حقوق شهروندی و الله کس نجیبی فر؟!
  • عزل ابوالحسن غلامی با انتصاب یزدان شناس و تغییر بنیادین باشگاه به امید صعود تیم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به لیگ برتر
  • «بیان تا عمل» سند عدم شایستگی محمد باقر قالیباف با افتخار به انتخاب شهید بعدی خدمت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
  • از هشتگ نفت ساران تا سودای باطل قالیباف و قزلچه با تائید اعتبار نامه اخراجی مجلس یازدهم
  • سخنگوی شورای نگهبان در خصوص اعتبار نامه اخراجی مجلس یازدهم در مجلس دوازدهم :به صورت کتبی استعلامی صورت نگرفته است
  • افرادی که درباره اعتبارنامه اخراجی مجلس یازدهم ابهام دارند بخوانند
  • پیشنه خانوادگی اخراجی مجلس یازدهم در تهدید به قتل مخالفان تا نمایندگان ملت در مجلس دوازدهم
  • مالک شریعتی به نقل از سخنگوی شورای نگهبان : ٢ تلخف محرز نوری قزلچه و ابطال تصویب اعتبار نامه اخراجی مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه گچساران وباشت
  • اخراجی یازدهم خطاب به مالک شریعتی نماینده مجلس دوازدهم :به سلیمی گفت تکه‌تکه‌ات می‌کنم؛ به من هم گفت نمی‌گذارم شب به خانه‌ برسی!+فیلم
  • نفت ساران تأیید اعتبار نامه اخراجی مجلس یازدهم در مجلس دوازدهم را به دیهیمی و ادیبان تبریک گفت
  • نفت ساران در نقد رفتار شرم آور اخراجی مجلس یازدهم : شأن و حیثیت ۴٠ هزار رأی دهنده استان کهگیلویه و بویراحمد در صحن علنی مجلس دوازدهم بر باد رفت