• تاریخ انتشار خبر: جمعه, 5 جولای , 2024 | 12:11 | کد خبر : 59199 |
  •   

    نفت ساران از تفکیک مدیریت شایسته محمد علی کرمی و رضاقشقایی شهردار شهرستان گچساران از شعبان با مخ اخراجی مجلس یازدهم در مجلس دوازدهم و همچنین روانبخش دیهیمی خوب ،فرماندار معلم و علی احمدزاده استاندار معلوم الحال به امید و انتظار اتصال بلوارهای تاجگردون-پناهپوری-توحید به امید کاهش بار ترافیکی و تسهیل مشکلات شهری مردم شهرستان گچساران خبر داد.

    نفت ساران؛

    به گزارش نفت ساران ؛این روزها استفاده از خودروها در کلان شهرها و حتی شهرستان ها و ایجاد زیر ساخت جاده ای درشهرستان گچساران به امید کمک و مساعدت به تسهیل عملکرد شهری بیش از کاهش مشکل به علت فقدان سواد مدیریت واحد در زمره محدود مدیران و مسئولان خاص و ذی صلاح در شهرستان گچساران خود به یک مشکل برای رفت وآمد شهری و متعاقبا پلیس راهنمایی و رانندگی در کنترل ترافیک شهری مبدل شده است.

    گفتنی است ؛ هزینه‌های ناشی از ترافیک منافع کل جامعه و شهروندان گچسارانی را به خطر خواهد انداخت لذا لازم است مدیران و مسئولان شهری از جمله شورای شهر و شهردار گچساران در این خصوص نگرش نوین مدیریتی تلاش برای کاهش بار ترافیکی این شهرستان را در اسرع وقت در دستور کار خود قرار دهند.

    شایان ذکر است ؛ تبعات ازدیاد خودروها و ترافیک سنگین، گچساران را در آینده ای نه چندان دور به کلان شهری مبدل خواهد ساخت که عدم مدیریت واحد مدیران وقت در آینده به  اثرات سوء بر زندگی مردم و حتی محیط زیست آثار جبران ناپذیری و غیرقابل پیش بینی برای آیندگان بر جای خواهد گذاشت.

    آثاری نظیر خستگی، فشار روانی، اتلاف وقت و انرژی و آلودگی و پیامدهای خسارات بار آن بر زندگی مردم شهرستان گچساران بخش اندکی از ناکارآمدی و بی کفایتی مدیران وقت قلمداد می گردد که با گذشت زمان و حتی تشکیل میز کارشانسی کارشناسان و نقد و بررسی و همایش و کنفراس و حتی تبادل نظر در فضای جدید و قدیم مجازی قابل جبران نمی باشد.

    محمد علی کرمی در مقام رئیس شورای شهر و رضاقشقایی به عنوان شهردار گچساران در زمره مدیران و مسئولان شایسته هستند که قطعا در آینده از مدیران و مسئولان ناکارامد از جمله روانبخش دیهیمی خوب فرماندار معلم و علی احمد زاده استاندار و حتی شعبان با مخ اخراجی مجلس یازدهم در مجلس دوازدهم تفکیک و مردم گچساران از خدمات و زحمات آن دو مقام صدرالاشاره به خوبی یاد خواهند کرد .

    قابل تامل است ؛ پس از کش و قوس های فراوان از جمله تهدید به مرگ از طریق تکه تکه کردن و شب به خانه نخواهی رسید علیه دو نمانیده مجلس و خدشه به حیثیت مردم حوزه های انتخابیه گچساران باشت و حتی ملت ایران از دریچه لنز دوربین رسانه های داخلی و حتی خارجی به امید واهی پاک کردن برچسب اخراجی یا رد اعتبارنامه مجلس یازدهم گمان می رفت ، فردای تایید اعتبارنامه طعم تلخ آن سلب حیثیت ها به کام مردم آن حوزه انتخابیه از طریق بلوار تاجگردون -پناهپوری به بلوار توحید شیرین خواهد شد. 

    تلاش برای اتصال بلوار های تاجگردون_پناهپوری به بلوار توحید در کنار مقابله با کارشکنی های مدیران و مسئولان معلوم الحال و مقرض با منافع مردم شهرستان گچساران، یکی چند از اقدامات تحسین برانگیز محمد علی کرمی و رضا قشقایی است که در آینده از موفقیت ها و اثرگذاری های آنها بر مسائل کلان شهرگچساران بیشتر خواهید شنید و خواهیم نوشت.

    اتصال بلوارهای تاجگردون -پناهپوری به توحید در مرکز شهر، مشرف به خیابان هلال احمر می تواند وضعیت سامان یافته در مقایسه با وضعیت نابسامان فعلی را برای تسهیل رفت و آمد شهروندان بازتعریف نماید  که در کنار گسترش شهرنشینی و توسعه وسایل حمل و نقل با شاخصه اولویت‌های مدیریت شهری به تغییر تحول بنیادین در کلیه حوزه ها بالاخص کاهش بار ترافیک به عنوان یاری رساندن به پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان گچساران یکی چند از موانع مهم و حساس جهت خدمات مطلوب تر شهری قلمداد می گردد.

    به نظر می رسد دیدگاه‌های مدیران و مسئولانی بالاخص چند تن از اعضای شورای گچساران که بدون رعایت اصول شایسته سالاری صندلی های شورای گچساران را اشغال یا بهتر باید گفت غصب کرده اند، قصدی بر تعامل در مدیریت واحد با رئیس شورا و شهردار این شهرستان با هدف انتظار اتصال هر چه سریعتر بلوارهای تاجگردون _پناهپوری به بلوار توحید در میدان عمل دیده نمی شود و افزایش ناامیدی و تاسف بیش از پیش به کاهش بار ترافیکی و تسهیل مشکلات شهری مردم شهرستان گچساران تا لحظه انتشار این خبر گزارش می گردد.

    بلوار تاجگردون _پناهپوری _توحید


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران