• تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه, 3 جولای , 2024 | 09:28 | کد خبر : 59172 |
  •   

    نفت ساران پس از موضع سکوت اداره اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به انتشار جزئیات و ابهامات نقض دستور مدیر کل خبر داد.

    نفت ساران؛

    به گزارش نفت ساران؛ خبری با تیتر  «ابهامات تأمل و شگفت انگیز عملکرد خاص الله کس نجیبی فر در نهاد مقدس اوقاف و امور خیریه شهرستان تابع استان کهگیلویه و بویراحمد تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد» در ویراستی پایگاه اطلاع رسانی نفت ساران خبر از ماجرایی سر بسته علیه یک ارباب رجوع در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران گزارش می گردد.

    گفتنی است؛ پس از انتشار خبر فوق الذکر و سکوت اداره کل اوقات و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد خبری دیگر به امید واکنش یا ورود جهت رسیدگی به اجحافات شفاف با تیتر  «سرانجام نافرجام شکوائیه اداری علیه تضیع حقوق شهروندی و الله کس نجیبی فر؟!» در پایگاه اطلاع رسانی به ابهام در اجحافات سهوی یا عمدی علیه یک ارباب رجوع گزارش می دهد.

    قابل تامل است؛ قبل از انتشار خبر فوق ،شگفتانه نفت ساران با تائید اصل اجحافات علیه ارباب رجوع خاص به زبان الله کس نجیبی فر در خبری با تیتر «وجود دعوای زرگری در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران اعتراف کرد!!!»  از تأیید منبع اسناد و مدارک اداری  ارباب رجوع  گزارش می دهد.

    خاطرنشان می شود؛ پایگاه اطلاع رسانی نفت ساران در خبری دیگر به جزئیات ابهام برانگیز عملکرد پرهیز رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان گچساران از رسیدگی به اجحافات علیه ارباب رجوع مذکور با تیتر  «الله کس نجیبی فردر کدام سمت آن دعوای زرگری ایستاده است؟»  از صحت و سقم اسناد و مدارک منبع خبر فوق الذکر رمز گشایی گزارش می کند .

    در کمال شگفتی؛ اداره کل اوقات و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین واحد تابعه شهرستان گچساران نسبت به انتشار مجموعه اخبار منتشر شده نه تنها واکنش نشان نمی دهند، بلکه موضع سکوت اختیار کرده اند که حکایت از اثبات ادله اجحافات نامشخص سهوی یا عمدی علیه آن ارباب رجوع و حتی دیگر مراجعه کنندگان مستند به سکوت اداره کل اوقاف در یاسوج و حتی واحد گچساران به هاله ای از ابهام فرو می رود.

    لازم به ذکر است؛حتی در خبری دیگر با تیتر «اقدام به گل نشسته در واحد حقوقی یک شهروند و درخواست یک توجه مهم از مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد» به امید واکنش یا آغاز پیگیری مطالبات و اجحافات سهوی یا عمدی علیه ارباب رجوع در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، آدرسی دقیق از سلسله اجحافات علیه ارباب رجوع مذکور شفاف منتشر می گردد.

    نفت ساران در تکمیل پیگیری با هدف سرانجام رفع اجحافات علیه ارباب رجوع خاص، در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، لحظات پیش در ویراستی نوشت‌؛

    واحد حقوقی اداره اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد پاسخ دهد :

    ابهام عدم ثبت سیستمی شکوائیه ارباب رجوع،که توسط مدیر کل دستور خورده است، چیست؟

    آیا دفاع از تخلف،قصور یا کوتاهی عامدانه و حتی سهوی کارمندان واحد گچساران علت عدم ثبت شکوائیه در سامانه اوقاف بود؟

    چرا دستورمدیر کل نقض شده است ؟

    یادآور می‌شود؛ حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی مدیرکل کنونی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال های اخیر جایگزین حجت الاسلام و المسلمین سید نورالله جنتی پور می گردد که از دی ماه ٩٣ هدایت آن سازمان در یاسوج را برعهده داشت. 

    این خبر در حال تکمیل است…


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران