• تاریخ انتشار خبر: یکشنبه, 12 فوریه , 2017 | 11:42 | کد خبر : 25051 |
  •   

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سی و پنجمین جشنواره بین ‌المللی فیلم فجر عصر امروز در یاسوج مرکز این استان به پایان رسید. به گزارش نفت ساران ، رضا دهبانی پور در حاشیه اختتامیه جشنواره فیلم فجر در یاسوج، اظهار کرد: این جشنواره به مدت هشت روز و از ۱۴ تا ...

    نفت ساران؛

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سی و پنجمین جشنواره بین ‌المللی فیلم فجر عصر امروز در یاسوج مرکز این استان به پایان رسید.

    به گزارش نفت ساران ، رضا دهبانی پور در حاشیه اختتامیه جشنواره فیلم فجر در یاسوج، اظهار کرد: این جشنواره به مدت هشت روز و از ۱۴ تا ۲۱ بهمن سال جاری در سینما هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
    وی افزود که ۱۶ فیلم در ۲ سانس و از ساعت ۱۵ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۱ در این جشنواره نمایش داده ‌شد و قیمت هر قطعه بلیت تکی ۸۰ هزار ریال و بلیت بسته‌ ای نیز با تخفیف ۶۰ هزار ریال بود.
    دهبانی پور بیان کرد: این فیلم ‌ها شامل «فراری»، «صوفی و دیوانه»، «ویلایی‌ ها»، «بدون تاریخ بدون امضا»، «تقصیر من نیست»، «تابستان داغ»، «آذر»، «شنل»، «خوب بد جلف»، «یک روز بخصوص»، «ماه‌ گرفتگی»، «کمدی انسانی»، «نگار»، «انزوا»، «خانه دیگری» و «آزادی به قید شرط» بوده است.
    وی عنوان کرد که پیش ‌فروش اینترنتی بلیت ‌های این جشنواره از ساعت هشت صبح هفتم بهمن سال جاری آغاز و با یک روز تمدید تا ساعت ۱۲ ظهر ۱۱ بهمن ادامه داشت.
    دهبانی پور ابراز داشت: ظرفیت سینما هنر یاسوج به ‌عنوان مکان برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر ۲۲۰ نفر در هر سانس بود.
    وی گفت: یاسوج پس از سال ۱۳۹۲ برای دومین بار میزبان جشنواره بین ‌المللی فیلم فجر است.

     


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران