• تاریخ انتشار خبر: پنج‌شنبه, 30 می , 2024 | 18:59 | کد خبر : 59044 |
  •   

    نفت ساران خبر داد ؛ در جلسه علنی روز پنجشنبه - ۱۰ خردادماه - مجلس شورای اسلامی، بررسی گزارش شعب درباره اعتبارنامه‌های منتخبان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت.

    نفت ساران؛

    به گزارش نفت ساران به نقل از همشهری آنلاین ؛ در ابتدای جلسه محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که مواردی که اعتراض به اعتبار نامه نمایندگان وجود داشته است از شورای نگهبان استعلام می شود، در صورت که قبلا شورای نگهبان این مستندات را بررسی کرده و رد کرده بود، اعتراضات به اعتبارنامه در صحن مطرح نخواهد شد.

    در جریان ارائه گزارش شعب در صحن مجلس، مالک شریعتی نیاسر نماینده تهران که پیش از این به اعتبارنامه اخراجی مجلس یازدهم معترض بود، در جایگاه هیات رییسه حاضر شد و از محمدباقر قالیباف که ریاست صحن مجلس را بر عهده داشت خواست نامه اعتراض جمعی از نمایندگان به این اعتبارنامه را در صحن مطرح کند.

    در این شرایط مالک شریعتی و اخراجی مجلس یازدهم با دست و اشاره از دور برای یکدیگر خط و نشان کشیدند که چنین شرایطی سبب شد مهردادگودرزوند چگینی منتخب رودبار در حمایت اخراجی مجلس یازدهم و رضاتقی پور انوری منتخب تهران در حمایت از شریعتی مقابل هم ایستاده و حتی یکدیگر را با دست هل دهند که سرانجام با حضور سایر نمایندگان از درگیری فیزیکی جلوگیری شد.

    پیش از این مالک شریعتی در صفحه شخصی خود در شبکه مجازی ایکس نامه اعتراض جمعی از منتخبان به ⁧اعتبارنامه اخراجی مجلس یازدهم ⁩ را منتشر کرد. مالک شریعتی، قاسم روانبخش، زهره سادات لاجوردی، کامران غضنفری، امیرحسین ثابتی، ابراهیم رضائی و روح الله نجابت نامه اعتراض به اعتبارنامه اخراجی مجلس یازدهم را امضا کرده‌اند.

    نفت ساران یادآور می شود ؛ به علت نقض فاحش و مشمئز کننده تایید اعتبار نامه اخراجی مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویر احمد با ابتدای حرف اول نام وی ” غ” و ادامه نام خانوادگی با حرف ” ت ” مبنی بر نقض قوانین حاکم بر مجلس شورای اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در کنار تکمیل آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) بنا به شهادت مالک شریعتی نیاسر و ۶ تن از دیگر نمایندگان امضاء کننده اعتراض به اعتبار نامه آن نماینده از لحظه انتشار، نام ”  اخراجی مجلس یازدهم ” جایگزین نماینده حوزه انتخابیه گچساران و باشت در کلیه اخبار پایگاه اطلاع رسانی نفت ساران تا پایان کار مجلس دوازدهم درج می گردد.


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران