• تاریخ انتشار خبر: یکشنبه, 30 آوریل , 2023 | 08:23 | کد خبر : 53428 |
  •   

    نفت ساران از مزاحمت و بالا رفتن بار ترافیکی و آلودگی بهداشتی و... گوشه ای از مزاحمت ساختمانی برای شهروندان یک منطقه خاص و رسیدگی بیش از پیش در کنار نخستین تذکر نفت ساران به رضا قشقایی شهردار گچساران خبر داد.

    نفت ساران؛

    به گزارش نفت ساران؛ چهارشنبه سی فروردین یک مزاحمت ساختمانی در یک منطقه خاص به کارکنان امر توسط این خبرگزاری گزارش می شود.

    بر اساس این گزارش؛ نفت ساران ضمن اطلاع رسانی روند پیگیری یا عدم رسیدگی شهرداری را به امید رفع مزاحمت ساختمانی با هدف رفاه حال شهروندان آن منطقه تا لحظه انتشار این خبر دنبال و نخستین تذکر نفت ساران به رضا قشقایی شهردار گچساران قلمداد می گردد.

    گفتنی است؛ با گذشت بیش از ۲۸۸ ساعت از ورود این خبرگزاری در کنار انعکاس ماجرا برابر گزارش شهروندان به نظر می رسد، روند پیگیری شهرداری کُند پیش می رود.

    تأمل برانگیز است؛ مزاحمت و بالا رفتن بار ترافیکی و آلودگی بهداشتی و… گوشه ای از مزاحمت ساختمانی یاد شده برای شهروندان آن منطقه قلمداد و رسیدگی بیش از پیش شهرداری کمترین مطالبه ساکنان آن محله نسبت به شرح وظایف شهرداری‌ها یادآور می‌شود.

    لازم به ذکر است؛ مدیریت اجرایی و نظارت با خروجی و دریافت گزارشات در کنار عملکرد کارکنان بالاخص پاسخگویی مسئولان ذی ربط از جمله پلیس ساختمان بر عهده رضا قشقایی شهردار آن شهرستان متذکر می شود.

    این خبر در حال تکمیل است… 


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران