• تاریخ انتشار خبر: جمعه, 19 اکتبر , 2018 | 12:25 | کد خبر : 41584 |
  •   

    هفته نامه صبح گچساران خبرداد؛یک شبکه تلویزیون معاند در انگلستان که مدعی اطلاع رسانی برای کمک به فرهنگ سیاسی ایران است باافشاءماهیت ساختاری، یک گاف بزرگ ازعدم کوچکترین شناخت به فرهنگ ادبیات نگارش وگفتمان ایران نشان دادکه رسالت رسانه ای را همانند دیگر کانال های معاند در پهنه جغرافیای کشورها، ترفندی برای هجوم به مغزهای مرزی جمهوری اسلامی ایران تجهیز نموده است.

    نفت ساران؛

    به گزارش گروه وب گردی نفت ساران به نقل از هفته نامه صبح گچساران،این شبکه تلویزیونی که با تامین مالی از سوی مخالفان کشور درحال اداره است همواره با تزریق شعارهای رسانه ای از تحلیل های دقیق و بی طرفانه مدعی شناخت از همه ظرفیت های  پنهان جمهوری اسلامی ایران است.

    هفته نامه صبح گچساران اخیر در دنبال کردن یکی از سوژه های خبری با یک گاف بزرگ به اهداف عدم تبین و تنویر افکار عمومی یکی چنداز چند چهره زشت وتخریب کننده رسالت رسانه ای این شبکه تلویزیون را افشاء نمود.

    این شبکه تلویزیونی دقایقی پیش با انتشار زیرنویس خبری که درآن یکی از کلمات معمول فارسی اشتباه شده بود ،سندی مکفی بر اثبات  نداشتن سواد رسانه ای گردانندگان این شبکه تلویزیونی معاند به جهان مخابره نمود.

    این پایگاه خبری وشبکه تلویزیونی با انتشارکلمه غلط  (اطاق) در یک خبر که صحیح آن (اتاق)است،نشان داد که همه افرادی که با نام ایران درحال همکاری با کلیه رسانه های معاندخارج نشین هستند بیش از ترویج خود فروشی در خارج از مرزهای این کشور به خیانت ماندگار در پوشش  فعالیت های رسانه ای بانهایت سوءنیت مشغول به  بازی در زمین تجزیه طلبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند.

     

     

     


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران