• تاریخ انتشار خبر: دوشنبه, 24 سپتامبر , 2018 | 15:00 | کد خبر : 41201 |
  •   

    صبح امروز (دوشنبه)در راستای گرامیداشت روز سرباز و تقویت روحیه و انگیزه در سربازان وظیفه و تجلیل از نقش ارزنده آنان، جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی مسئول  نمایندگی ولایت فقیه  وسرهنگ پاسدار سیدعلی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گچساران در نمازخانه اداری بسیج برگزار و در این جلسه از سربازان ...

    نفت ساران؛

    صبح امروز (دوشنبه)در راستای گرامیداشت روز سرباز و تقویت روحیه و انگیزه در سربازان وظیفه و تجلیل از نقش ارزنده آنان، جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی مسئول  نمایندگی ولایت فقیه  وسرهنگ پاسدار سیدعلی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گچساران در نمازخانه اداری بسیج برگزار و در این جلسه از سربازان نمونه قدردانی شد.

     

    به گزارش گروه بسیج رسانه نفت ساران به نقل از هفته نامه صبح گچساران وی با گرامی داشت یاد شهدا دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: ایام هفته دفاع مقدس که یادگار قریب ۳۰۰ هزار شهید و جانبازاست ،گرامی میداریم .

     

    وی همچنین به وظیفه خطیر سربازان در تولید و حفظ امنیت اشاره کرد و افزود: ‌جوانان نقش تعیین کننده ای در پیشرفت جامعه دارند و باید از خدمت سربازی به عنوان فرصتی در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای خود برای ورود به زندگی اجتماعی بهره برده و از امکانات فرهنگی و آموزشی   کمال استفاده را ببرید.

    فرمانده سپاه ناحیه گچساران تاکید کرد: هفته دفاع مقدس گنجه‌ای بی نظیر در جهان است که باید زنده نگه داشت، جنگ ما جنگ حق و باطل،جنگ غیرت و شهامت،جنگ حماسه و نجات،مظهر معنویت و دینداری بود و همانطور که امام خامنه ای فرمودند: «امروز زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست.

    نورایی نسب درادامه بیان داشت: ‌یک سرباز نمونه باید دررعایت نظم و انضباط و اصول دینی و مذهبی در امورات فرهنگی، ورزشی کوشا باشد.

     

    نورایی درپایان یادآور شد: شغل سربازی برای حضرت آقا خیلی با ارزش و اهمیت است و دستور دادند که یک روز در هفته دفاع مقدس بنام «روز سرباز» نامگذاری شود.

     

    این مراسم با پخش نماهنگ از سخنان مهم مقام معظم رهبری و شعر خوانی و تقدیر از سربازان نمونه سپاه ناحیه شهرستان گچساران پایان بخش این برنامه بود.

     


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران