• تاریخ انتشار خبر: یکشنبه, 23 سپتامبر , 2018 | 14:11 | کد خبر : 41189 |
  •   

    عبدالرحیم رحیمی فرماندار با تکذیب خبر تصادف خودروی تویوتا سفید رنگ به سرنشینی فرزندش در شب عاشورا به ابهامات وگمانه زنی های کاسبان ،اهالی محل ومردم  در حد فاصل کوی ۱۷ و ۱۸شمالی کارکنان دولت شهرستان گچساران در همان شب پایان داد.     به گزارش گروه محلی نفت ساران به نقل از هفته نامه ...

    نفت ساران؛

    عبدالرحیم رحیمی فرماندار با تکذیب خبر تصادف خودروی تویوتا سفید رنگ به سرنشینی فرزندش در شب عاشورا به ابهامات وگمانه زنی های کاسبان ،اهالی محل ومردم  در حد فاصل کوی ۱۷ و ۱۸شمالی کارکنان دولت شهرستان گچساران در همان شب پایان داد.

     

     

    به گزارش گروه محلی نفت ساران به نقل از هفته نامه صبح گچساران،عبدالرحیم رحیمی در حاشیه بازگشایی مدارس در۳۱ شهریور ماه در دبستان دخترانه آسیه در پاسخ به این نشریه مبنی بر تائید و یا تکذیب خبر تصادف خودروی برند شرکت تویوتا ژاپن که دراختیار فرمانداری شهرستان گچساران است و رخداد شب عاشورا این شهرستان، بیان داشت:همانطور که می بینید ماشین صحیح وسالم است واین خبر تکذیب می شود.

     

     

    گزارشات میدانی هفته نامه صبح گچساران حاکی است در شب عاشورا یک دستگاه خودرو سفید رنگ با تشابه مشخصات خودرو فرماندار این شهرستان به اتفاق چندین سرنشین به صاحبان کافه پرشین گلف این شهرستان حمله ور می شوند که با  اظهارات تکذیب تصادف خودرو فرماندار درشب عاشورا مطابقت دارد اما با اظهارات کاسبان واهالی محل  درخصوص این حادثه همخوانی ندارد.

     

     

    روزنامه نگار هفته نامه صبح گچساران با حضور درمحل منتسب به تصادف در محل کافه پرشین گلف شهرستان گچساران به جهت یافتن علائم صحت و سقم خبر این تصادف  از اهالی محل وکاسبان همجوار اقدام به راستی آزمایی می نماید .

     

     

    این گزارش حاکی است درشب عاشورا خودرویی با تشابه مشخصات فرماندار شهرستان گچساران به رانندگی فرزند وی و تعدادی از همراهان  مقابل کافه پرشین گلف حد فاصل کوچه ۱۷و۱۸شمالی با صاحبان این مغازه درگیری فیزکی به وجود می آورند.

    براساس دریافت گزارشات مردمی در محل این حادثه، حمله کنندگان با سلاح گرم و سرد موجبات رعب و وحشت صاحبان کافه پرشین گلف کوی کارکنان دولت شهرستان گچساران ایجادمی نمایند.

     

    گفتنی است شیشه های شکسته درب ورودی این کافه و پایه های روشنایی زینتی که  از جا درآمده است می تواند بر بروز اتفاقات احتمالی شب عاشورا که از  سوی کاسبان و اهالی محل این واحد تجاری بیان شده است صحه گذارد.

     

     

    لازم به ذکر است هفته نامه صبح گچساران صحت وسقم گزارشات کسب شده از سوی کاسبان و ساکنان محلی درخصوص ارتباط فرزند پسر فرماندار با سرنشینان وهمچنین خودرو تویوتا منتسب به عبدالرحیم رحیمی فرماندار در حمله به کافه پرشین گلف شهرستان گچساران نه تائید و نه تکذیب می نماید. 

     


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران