• تاریخ انتشار خبر: شنبه, 14 جولای , 2018 | 19:00 | کد خبر : 40026 |
  •   

    آیاسکوت استانداری کهگیلویه وبویراحمداز تائید رفتارتهدید و توهین عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان گچساران به یک روزنامه نگار گچساران خبر می دهد؟     به گزارش گروه محلی نفت ساران ،پس از گذشت ده روز از انتشار رفتار تهدید وتوهین عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران به یک روزنامه نگار وبازتاب آن دررسانه هاوشبکه های مجازی استانداری کهگیلویه وبویراحمد ...

    نفت ساران؛

    آیاسکوت استانداری کهگیلویه وبویراحمداز تائید رفتارتهدید و توهین عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان گچساران به یک روزنامه نگار گچساران خبر می دهد؟

     

     

    به گزارش گروه محلی نفت ساران ،پس از گذشت ده روز از انتشار رفتار تهدید وتوهین عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران به یک روزنامه نگار وبازتاب آن دررسانه هاوشبکه های مجازی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تا لحظه درج این خبر هیچگونه بیانیه ای مبنی بر تائید ویا تکذیب آن صادرننموده است.

     

     

    این گزارش حاکی است ضمن تهدید وتوهین فرماندار گچساران به این روزنامه نگار و همچنین رفتار دور از ادب حرفه ای حاکم برفرمانداران کشور ،دستوری شفاهی مبنی بر جلوگیری از ورود این روزنامه نگار به حراست فرمانداری ابلاغ شده است.

     

     

    چندی پیش محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان درواکنش  توهین به یک خبرنگار ضمن عذرخواهی از از اصحاب رسانه وخبرنگار مربوطه بلافاصله فرماندار خاطی از کار برکنار می شود.

     

     

    امیداست استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اعلام موضع مستقل بر اساس دریافت اسناد رفتار تهدید وتوهین آمیز فرماندارشهرستان گچساران از آسیب بیش از پیش اجتماعی به این روزنامه نگار و در اختیار قرار دادن  اسناد رفتار شنیع  آن فرمانداربه خبرگزاری های کشور در اسرع وقت جلوگیری نماید.


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:

    ۷ نظر برای “موضع استاندار مقابل تهدیدوتوهین فرماندارشهرستان گچساران به یک روزنامه نگار چیست؟”
    1. شیرین گفت:

      اگر استاندار این کار را کرد من اسمم را عوض می کنم…

    2. احمد گفت:

      استاندار اصفهان را میزنید قد استاندار ک ب…بابا آنها فرهنگ اداری دارند..ما فقط شعار می دهیم.منتشرش کنید

    3. سعید ب گفت:

      توخبر میگه ده روزاست اسناد را داده استانداری ..والااین روزنامه نگار خیلی دمش گرم است..اگر سندش دست من بود همین الان درپیج اینستا گرام جهانی اش می کردم تا خودش استعفا بده..

    4. مسعود ر گفت:

      اقا ما دراین استان سطح فرهنگی مسئولانمان همین قدراست..نباید بهتر ازاین آقا را انتظار داشته باشیم…بعدی آمد با چماق می افته دنبال این روزنامه نگار

    5. شهرام حسینی گفت:

      اگه این روزنامه نگار که میگه رضامرادی باشه..مطمن باشید سند داره …من لحظه شماری می کنم برای دیدن اسناد این خبر…جان من بی خیال موضع گیری استاندار باش ..منتشرش کردی مثله بلبل برامون واکنش با صدا نشان می دهد..آقا منتشرش کن

    6. اردشیر بابکان گفت:

      بعید میدونم که استاندار ما مثل استاندار اصفهان توان دفاع از خبرنگار مذکور و در واقع رسانه را داشته باشد آنهم بدلیل پشتگرمی ای که فرماندار گچساران از آن برخوردار است ، قبل از این هم چنین جزیره ای عمل کردنهایی را از فرماندار گچساران شنیده ایم.

    7. ن س پ گفت:

      جای تأسف دارد امیدواریم که استاندار محترم اقداماتی در این خصوص اتخاذ نماید در هر صورت خبرنگاران زبان گویای عامه ی مردم هستند که در این صورت توهین به شخصیت همه ی مردم محسوب می شود جناب استاندار ما خواستار رسیدگی هستیم.


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران