• تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه, 18 آوریل , 2018 | 22:46 | کد خبر : 38622 |
  •   

    به گزارش خبری نفت ساران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گچساران ؛جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان صبح امروز به ریاست فرماندار در محل سالن آموزش و پرورش برگزار شد .     فرماندار گچساران در این جلسه ضمن تبریک ایام شعبانیه اظهار داشت : یکی از اهدف تشکیل شورای آموزش و پرورش ...

    نفت ساران؛

    به گزارش خبری نفت ساران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گچساران ؛جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان صبح امروز به ریاست فرماندار در محل سالن آموزش و پرورش برگزار شد .

     

     

    فرماندار گچساران در این جلسه ضمن تبریک ایام شعبانیه اظهار داشت : یکی از اهدف تشکیل شورای آموزش و پرورش همفکری و بحث مشارکت در جامعه می باشد.

    عبدالرحیم رحیمی با اشاره به حساسیت و اهمیت  رسالت آموزش و پرورش در جامعه اظهار داشت :همه باید با همکاری و همفکری به آموزش و پرورش به عنوان زیربنای تعلیم و تربیت کمک نماییم .

     

     

    رئیس شورای اموزش وپرورش اظهار داشت: خوشبختانه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال گذشته  با استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده توانست گامهای موثری در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورشی بردارد.

     

     

    وی ابراز داشت : برای استاندارد سازی سامانه سرمایشی مدارس این شهرستان ۱۳میلیارد ریال اعتبار در سالجاری در نظر گرفته شده است.

     

     

    رحیمی ضمن تاکید بر اجراء عدالت آموزشی در بحث آموزشی شهرستان  تصریح کرد: عدالت آموزشی یکی از برنامه های مهم دولت است که تحقق این امر با جدیت دنبال می شود.

     

     

    وی افزود: دولت تاکنون د زمینه رفع محرومیت ها و توسعه عدالت آموزشی قدم های موثری برداشته است.

     

     

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران  با بیان اینکه هم اکنون تعداد مدارس دولتی این شهرستان ۱۸۸ باب است افزود: برای یک نوبتی شدن مدارس به ۱۱ باب مدرسه دیگر نیازمندیم.

     

     

    پورالحسنی گفت: در این مدارس بیش از ۲ هزارو ۶۵۳ دانش آموز به علم آموزشی مشغول‌اند.

     

     

    وی ادامه داد:براساس اقدامات کارشناسی وپایش های میدانی آموزش وپرورش شهرستان گچساران نیازمند۴۷۰نیروی انسانی است.

     

     

    پورالحسینی گفت:سال آینده با تمهیداتی کارشناسی این خلاء نیروی انسانی را پر خواهیم کرد.

     

     

    یادآور می شود با تاخیر ۲۰دقیقه ای عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان گچساران که گمان می رفت  ناشی ازخواب آلودگی وی بوده  با وجود حضور به موقع همه حاضرین ،این جلسه  تا زمان آغاز  سخنرانی سیدالظهیر الدین پورالحسینی مدیرآموزش وپرورش شهرستان گچساران با ۳۲ دقیقه تاخیر آغاز شد.

     

     

    از دیگر نکات قابل تامل  این جلسه  عدم پایبندی فرماندار به تاکیدات همیشگی خود  در خصوص همراه نیاوردن ویا سایلنت کردن  تلفن همراه در جلسات بود که عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان گچساران چندین مرحله  ، فضای جلسه شورای فرهنگی  را برای حضور در تلفن همراه خود ترک  نمود.

     

     

     

     

     

     

     


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران