• تاریخ انتشار خبر: یکشنبه, 15 آوریل , 2018 | 18:07 | کد خبر : 38574 |
  •   

    عصر روز گذشته(شنبه) کارگران مظلوم حراست شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران ورضا مرادی طوف خیمه روزنامه نگار معترض نفتی در همایشی تحت عنوان قلم اقوام آرامش صدای اعتراض خاموش شده خود را به گوش علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی رساندند.

    نفت ساران؛

    براساس این گزارش، علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پس از حضور در همایشی با عنوان  قلم اقوام آرامش که شهرستان گچساران میزبان آن بود ،با صدای اعتراض کارگران اخراجی حراست نفت این شهر در بیرون سالن همایش و صدای اعتراض روزنامه نگار نفتی در داخل سالن آزادی نفت  مواجه می شود.

     

     

     

     

     

     

    ایجاد اغتشاش و اختلال در مراسم ها و میتینگ ‌های شخصیت های  سیاسی   همواره  باعث افسوس واندوه است  ،اما  اتفاقی که عصر روز گذشته سالن آزادی نفت وگاز گچساران از بیرون وداخل شاهد آن بودیم تعجب رسانه های مستقل و غیر وابسته را بیش از مدعوین  دراین همایش به  خود جلب کرد.

     

     

     

     

     

    در بیرون سالن کارگران مظلوم اخراجی نفت وگاز گچساران با برخورد لیدرهای منتسب به نماینده این شهر مورد تعرض قرار می گیرند و در سالن همایش صدای اعتراض وانزجار  روزنامه نگار نفتی از استبدا ودیکتاتوری جریان نوظهور تاج گردون در سیستم اداری وزارت نفت خاموش می شود.

     

     

     

     

     

     

    نقطه قابل توجه این دو رخداد پوشش انتخابی رسانه های شهرستان گچساران در شرح کامل اتفاقات بیرون و داخل سالن آزادی نفت وگاز گچساران بود.

     

     

     

     

     

    با نهایت تاسف هیچ یک از رسانه ها ی گچسارانی  به جز رسانه هایی که سوگند خداوند بر قلم را بر شرافت دنیوی خود ارجع دانسته اند جزئیات کامل این دو  اعتراض را در رسانه های  تحت اختیار خود منتشر ننمودند.

     

     

     

     

     

     

    براساس گزارش خبرنگار نفت ساران،براساس احترام وقداست سوگند خداوند برقلم وبرای هرگونه مقابله با آسیب رسیدن به چهره تاریخی علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ،متن کامل سخنان رضامرادی طوف خیمه روزنامه نگار معترض نفتی  که از سوی دست نشاندگان نماینده این شهر برای انتقال به استاد قلم  در سالن آزادی نفت خفه شده را به  شرح ذیل اعلام می دارد؛

     

     

     

    در چند روزگذشته از کارشناسان معاند وخود فروخته بی بی سی با من تماس می گیرند.

     

     

    در این تماس برای پیگری اخباری که درسایت خبری ام (نفت ساران)مبنی بر نفوذ جریانی وفردی یک نماینده مجلس در وزارت نفت منتشر نموده ام  اطلاعات مستند وجامعی  مطالبه می شود.

     

     

    این شبکه تلویزیونی را در دستیابی به یک خوراک خبری(فایل صوتی موجوداست) معاندانه ناموفق می نمایم.

     

     

    درسالی که از سوی مقام معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی نامیده شده است،من یک کارگر ایرانی را ۹ماه به صورت غیر مستقیم و۳۶روز (تاروز انتشارخبر)به صورت مستقیم از کار برکنار کرده اند.

     

     

    هوشنگ صیدالی با تاثیر از نفوذ جریانی وفردی ساسان حبیبی نژاد(بستگان ساسان تاجگردون برادر غلامرضا تاجگردون یک نماینده مجلس) که ازنمایندگان وزیر نفت در شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران است بعلت فعالیت رسانه ای غیر همسو با جریان نوظهور تاج گردون درشهرستان گچساران موجبات معلق شدن از اشتغالم را فراهم نموده اند.

     

     

    نه رسمی هستم و نه دغدغه ارتقا و یا تصرف درپست بالاتر را درشرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران را دارم.

     

     

    درخواست بازگشت به کار وجبران خسارات (روابط عمومی نفت) توسط جریان تاج گردون را ازشما بعنوان نائب رئیس مجلس و رسیدگی رفتار این نماینده  با استناد به طرح۱۱ماده ای  نظارت مجلس بررفتار نماینگان (تذکر شفاهی،کتبی ویا لغو اعتبار نامه نمایندگی مجلس) را حضور شما خواستارم.

     

     

    قسمتی از اسناد ی که غیر قانونی بودن جا به جایی ام (برکناری من دراداره روابط عمومی) را اثبات می کند به حضور شما تسلیم می شود.

     

     

     

    مدتی است رسانه های مستقل و غیر وابسته  در حرکتی  فکورانه و آهسته، اما به صورت پیوسته، تصرف پایگاه های اجتماعی مردم را سنگر به سنگر فتح می نمایند و با سرعت بیش از پیش درحال گسترش مرزهای خبری خود هستند.

     

     

     

     

     

    همایش قلم اقوام آرامش که با هدف جلب یک اتحاد عمومی از سوی برنامه سازان تبیین شده بود بیش از آنکه موجبات اتحاد اقوام را با پشتوانه قلم فراهم کند،درانتقال عکس این هدف موفقیتی چشمگیر را حاصل نمودند.

     

     

     

     

     

    عوامل اجرایی این همایش میهمان ویژه این برنامه را با وجود گذشت ۵ساعت از حضورش درشهرستان گچساران (زمان فرود هواپیما میهمان ویژه وجلسه در فرمانداری گچساران ) درساعت ۱۶:۱۵پس از گذشت یک ساعت و۱۵ دقیقه تاخیر وارد سالن همایش می نمایند.

     

     

     

     

     

     پس از این تاخیر هیچگونه عذرخواهی از سوی فرماندار ،مجری ویا عوامل اجرایی برنامه  به جهت تاخیری که موجبات اهانت به حضور مدعوین را فراهم نمود، صورت نمی پذیرد.

     

     

     

     

     

     درآیتم های تصویری  پخش  شده همایش قلم اقوام وآرامش،هیچکدام یا تعدادی از اصحاب اهل قلم و حتی تجلیل شدگان  این مراسم حضور ندارند.

     

     

     

     

     

    رضا دهبانی مدیرکل ارشاد استان کهگیلویه وبویراحمد (به استنادفایل صوتی) پس از تشکر از همه انجمن ها هنری ، با از قلم انداختن انجمن خبرنگاران درسخنرانی خود موجبات تامل اهل قلم وارتباط سخنانش با این همایش را مورد سوال قرار می دهد.

     

     

     

     

     

    مجری برنامه همایش در تجلیل وقدردانی (به استناد فایل صوتی) دراقدامی که گمان می رفت علی رغم میل باطنی وی بوده باشد،با کلماتی کوتاه وسرد از خبرنگاران حاضر تشکر می کند.

     

     

     

     

     

     

    امیداست برای برپایی دومین همایشی قلم اقوام آرامش با درنظر گرفتن همه عقاید همسو غیر همسو درشهرستان گچساران چهره واقعی اقوام طالب آرمش را درقلم  و زبان آنکونه که هستند ،بدون تحریف،تخریب و خود بزرگ بینی اجرا وبین المللی شدن آن را در کتاب افتخارات مردم این استان به خصوص شهرستان گچساران ثبت وظبط نمائیم.

     

     

     

     

     

    مجری برنامه سفر غلامرضا تاجگردون  خالق همایش قلم اقوام آرامش به کشور آمریکا را ،با وجود میهمان ویژه علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به حاضرین اعلام می نماید.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران