• تاریخ انتشار خبر: شنبه, 31 مارس , 2018 | 04:48 | کد خبر : 38379 |
  •   

    با نگاهی به اقدامات اخیر و ارزیابی مثبت عملکرد شورا و شهرداری  گچساران و با بررسی نقایص و کاستی ها و برطرف شده توسط این دو مجموعه  آنچه  که بیش از همه خود نمایی می کند سیمای زیبای شهرستان گچساران است که نسبت به گذذشته با تحولات چشمگیر وانقلابی روبرو شده است.     بسیاری ...

    نفت ساران؛

    با نگاهی به اقدامات اخیر و ارزیابی مثبت عملکرد شورا و شهرداری  گچساران و با بررسی نقایص و کاستی ها و برطرف شده توسط این دو مجموعه  آنچه  که بیش از همه خود نمایی می کند سیمای زیبای شهرستان گچساران است که نسبت به گذذشته با تحولات چشمگیر وانقلابی روبرو شده است.

     

     

    بسیاری از ما شهروندان  وقتی کمی با تأمل به اطراف خود می نگریم،  علی رغم زیبایی های طبیعی ،متأسفانه مشاهده  می کنیم که شهر در شبی به روزی تبدیل به مجموعه ای از نابهنجاری های نازیبا در تخریب اماکن وامکانات عمومی توسط محدو د شهروندانی می شوند که درنهایت تاسف  شهریت را با فردیت  به ارزانی معاوضه نموده اند.

     

     

     

    وقتی مجموعه مدیران وکارکنان شهرداری گچساران جهادگرانه ساعات شبانه روز را درروند سرعت بخشی خدمات به شهروندان وبه خصوص  مسافران نوروزی به سرعت درحال تکاپو هستند،شایسته نیست یک حرکت جمعی وعاشقانه را ازسوی کارکنان شهرداری گچساران را اینگونه مورد بی مهری قرار دهیم.

     

     

    پس اقدامات شبانه روزی شهردار کوشا وخستگی ناپذیرگچساران ومجموعه تحت مدیریت وی ،در آماده سازی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی، در برخی از نقاط این شهرگچساران شاهد ناهنجاری های اجتماعی هستیم.

     

     

     

    میدان شهید خلبان ابراهیم امید بخش(فلکه فرودگاه) که ورودی شهرستان گچساران به روی میهمانان شمال کشور است اخیر از سوی افرادی که سود ومنفعت فردی را به منافع شخصی واجتماعی ارجعیت داده اند مورد بی مهری قرار گرفته است.

     

     

     

    با وجود نیروهای واکنش سریع شهرداری گچساران شاهد تحولات پوششی مناسبی از سوی شهردارشهرستان گچساران ، نسبت به جبران خسارات های وارده توسط عده ا محدودی از افراد سودجو در تخریب زحمات مجموعه کارکنان شهرداری هستیم.

     

     

     

    امید است درچنین روزهایی که میهمانان فرهنگ های گوناگون را در شهرستان گچساران میزبانی می کنیم ، بهترین مروج فرهنگ شهری  درقالب حفظ زیبا ها  وارج گذاردن به خدمات عظیم شهرداری گچساران که در مدت زمان کوتاهی  بزرگترین تحولات مبلمان شهری را در ابعادمختلف از جمله زیبا سازی وتجهیز پارک ها وبوستان ها انجام داده است را قدرشناسانه پاسداری کنیم.

     


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:

    نظرات در مورد » “سود هنجارشکنان شهری برای تخریب زحمات شبانه روزی شهرداری گچساران به جیب چه کسانی می رود؟”
    1. شهروند گفت:

      بعضای فرهنگ شهرنشینی ندارن.متاسفانه ما چوب بی خردی و ….میخوریم و علی رغم این تلاش هایی شبانه روزی شهردار محترم گچساران که یک مدیر جهادی به تمام معنا ئ انسانی دلسوز می باشد دیدن همچین چیزیهای تو شهر تاسفم میخورم به حالی مردمی که تا… فاصله دارند


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران