• تاریخ انتشار خبر: دوشنبه, 5 فوریه , 2018 | 13:24 | کد خبر : 36614 |
  •   

    سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان باشت به همراه مسئولین هیئت های ورزشی شهرستان با امام جمعه شهر باشت دیدار و گفتگو کردند.

    نفت ساران؛

    به گزارش خبرنگار نفت ساران از باشت ؛جلال ارشادیان سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان باشت به همراه مسئولین هیئت های ورزشی شهرستان با امام جمعه شهر باشت دیدار و گفتگو کردند.

    جلال ارشادیان سرپرست اداره ورزش و جوانان باشت در این دیدار ضمن تشکر از حمایت های حجت الاسلام عبودی امام جمعه ورزش دوست شهر باشت به تشریح عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان در سال جاری و برنامه های این اداره در دهه فجر پرداخت و از برگزاری همایش های پیاده روی ،مسابقات ورزشی ،دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال ادارات خبر داد.

    ارشادیان نبود حامی مالی و اسپانسر در ورزش باشت را یکی از مشکلات ورزش شهرستان دانست و خواستار حمایت و توجه بیشتر مسئولین استانی از ورزش شهرستان شد .

    سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان توسعه زیر ساخت های عمرانی در شهرستان را یکی از اقدامات مهم دولت ذکر کرد و از زحمات و حمایت های تاجگردون نماینده مردم تقدیر کرد .

    حجت الاسلام عبودی امام جمعه شهرستان باشت ضمن تبریک ایام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ،توسعه زیر ساخت های عمرانی و ورزشی در شهرستان را خواستارشد و ورزش را عامل سلامت جسم و روح و نشاط جامعه ذکر کرد .

    عبودی پتانسیل ورزشکاران و جوانان این شهرستان خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت:در صورت نگاه ویژه به ورزش شهرستان باشت و با توجه به وجود استعداد در این شهرستان ،شاهد حضور قهرمانان و ورزشکاران در میادین کشور ی خواهیم بود.

    حضور جامعه ورزش شهر باشت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از مهمترین مصوبات این نشست بود.

     

     

    خبرنگار فتح الله پوران پور

    انتشاردهنده رضامرادی طوف خیمه


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران