• تاریخ انتشار خبر: پنج‌شنبه, 1 فوریه , 2018 | 15:13 | کد خبر : 36399 |
  •   

    محمد علی زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان باشت، درگفت وگوبا خبرنگار نفت ساران در، در تشریح عملکرد 3 ماهه این اداره گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در جهت ساماندهی و اخذ سند مالکیت مساجد و حسینیه ها موفق به تشکیل 72 پرونده در این زمینه شد.

    نفت ساران؛

    وی در ادامه برگزاری مراسمات ملی و مذهبی در ایام خاص را از دیگر برنامه های اجرایی این اداره برشمرد و افزود: برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی ماه در بقاء متبرکه از اقدامات مهم این اداره است.

    علیزاده ثبت نام ۱۲۰ نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم را از اقدامات این اداره در جهت ترویج قرآن عنوان کرد و گفت: علاوه بر برنامه یاد شده، جلساتی با هیأت امنای بقاء متبرکه با موضوع برگزاری برنامه های هفتگی برگزار شد.

    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان باشت برگزاری جلسات مشترک با امام جمعه و فرمانده سپاه در دفتر امام جمعه جهت فعالیت های قرآنی و فرهنگی در شهرستان باشت را از جمله اقدامات دیگر این اداره در امور فرهنگی و قرآنی بیان کرد و ادامه داد: همچنین در جلساتی که با هیأت امناء بقاع متبرکه برگزار شد در مورد برگزاری مراسم دهه فجر و ایام فاطمیه اول و دوم برنامه ریزی گردید.

    علیزاده در ادامه به اهم فعالیت های اداری انجام شده در زمینه اسناد و مدارک موقوفات اشاره کرد و گفت: ذر این مدت اسکن اسناد بایگانی و بارگذاری کلیه پرونده های موقوفات شهرستان انجام شده است.

    وی از بازدید هفتگی از پروژه های عمرانی را از فعالیت های این اداره در امور عمرانی برشمرد و افزود: اجرای نمای آیینه کاری سقف و بدنه حرم داخلی امامزاده شاه زینعلی «ع»، ساخت گنبد امامزاده شاه زینعلی «ع»، ایجاد سقف رواق های اطراف حرم، شیب گیری و قیرریزی و ساخت دیوارهای اطراف حرم، ساخت اسکلت بندی فلزی کل رواق ها و همچنین فر نماکاری بیرون و ایوان حرم مطهر از جمله اقدامات عمرانی مهم این اداره است.

    علیزاده به نقش مهم خیرین در اقدامات صورت گرفته اشاره کرد خیر ی ۱۸میلیون تومان فرش برای امام زاده شاهزینعلی ( ع )خیری دیگر تعداد ۷ بخاری وسیمان امام زاده سید محمد( ع) اهدا کردند و با تشکر از آنان خواستار مشارکت بیشتر در امور ساماندهی و بهسازی بقاء متبرکه و مساجد شد.

    خبر از فتح الله پوران پور


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران