• تاریخ انتشار خبر: دوشنبه, 8 ژانویه , 2018 | 16:15 | کد خبر : 35025 |
  •   

    محمود احمدی‌نژاد یازده سال پیش در سفر استانی خود به خوزستان، که هنوز بگم‌بگم‌های تاریخی‌اش شروع نشده بود، از عملکرد مدیران میانی دولت ابراز نگرانی کرد و گفت: اگر روزی شرایط فراهم شود که بتوانیم جنایات اقتصادی برخی از این افراد و گروه‌ها را فاش کنیم مشخص خواهد شد که با شعار توسعه چه بلایی بر سر مردم می‌آورند.

    نفت ساران؛

    احمدی نژاد در نشستی با منتخبان استان خوزستان گفت: تحمل عدالت برای برخی افراد خیلی سخت است و مذاق‌هایی که به مزه‌های چرب و شیرین عادت کرده‌اند در برابر اجرای عدالت مقاومت می‌کنند.

     رییس دولت‌های نهم و دهم با بیان این‌که در برابر اجرای عدالت، ویژه‌خواران و رانت‌خواران زیر پرچم‌های مختلف و شعارهای گوناگون پنهان می‌شوند، افزود: مقاومت‌ها در برابر اجرای عدالت بسیار سنگین است.

    نماینده دانشجویان نیز در سخنانی خطاب به رییس جمهور از عدم هماهنگی برخی مدیران میانی دولت در اجرای عدالت گفت و افزود: سخت‌ترین مرحله برپایی عدالت اجرای آن در جامعه است.

    احمدی نژاد تاکید کرد: اگر روزی شرایط فراهم شود که بتوانیم جنایات اقتصادی برخی از این افراد و گروه‌ها را فاش کنیم مشخص خواهد شد که با شعار توسعه چه بلایی بر سر مردم می‌آورند.

    او با تاکید بر این که در مقابل این افراد و مخالفان اجرای عدالت کوتاه نیامده است، گفت: من هستم و جا نزده‌ام و اگر مرا هزار بار قطعه قطعه کنند و دوباره زنده شوم، باز هم در مقابل این افراد خواهم ایستاد.


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران