• تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه, 3 ژانویه , 2018 | 18:19 | کد خبر : 34719 |
  •   

    حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد برای حضور حماسی در راهپیمایی 14 دی فراخوان داد.

    نفت ساران؛

    سید علی‌محمد دانشی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی چند روز اخیر تحرکاتی را از سوی اراذل و اوباش و اغتشاش‌گران دیدیم.

    دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اما باید بین دسته‌ای که به وضعیت اقتصادی معترض هستند و اغتشاش‌گران تفاوت قائل باشیم.

    این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم بار دیگر با حضور به موقع خود در صحنه نشان خواهند دا که اینجا ایران است و هرگز به مانند سوریه و عراق و سایر کشورهایی که اغتشاش‌گران به دنبال براندازی بودند، نخواهد شد.

    وی به فتنه‌ها از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: این حرکت اغتشاش‌گران در مقابل فتنه‌ها و بحران‌هایی که در چهار دهه گذشته توسط دشمن خارجی پی‌ریزی شد بسیار کوچک است و جمع کردن آن برای جمهوری اسلامی کار آسان و پیش پا افتاده‌ای است.

    دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به راهپیمایی فردا پنج‌شنبه ۱۴ دی‌ماه در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: فردا مردم استان یک بار دیگر حماسه حضور انقلابی خود را نشان خواهند داد و به همین منظور حزب مؤتلفه اسلامی در سراسر استان در این حماسه شرکت خواهد کرد.


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران