• تاریخ انتشار خبر: دوشنبه, 1 ژانویه , 2018 | 17:19 | کد خبر : 34671 |
  •   

    رئیس‌جمهور آمریکا در جدیدترین توئیت مداخله‌جویانه خود درباره مسائل داخلی ایران، با توهینی آشکار، ملت ایران را «گرسنه» خطاب کرد.

    نفت ساران؛

    در پی اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای ایران، آمریکا بار دیگر همانند فتنه ۸۸ این ناآرامی‌ها را بهانه‌ای برای مداخله در امور داخلی ایران و پیشبرد اهداف کلان خود در قبال کشورمان قرار داد.

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین توئیت مداخله جویانه خود درباره مسائل داخلی ایران، با توهینی آشکار، ملت ایران را «گرسنه» خطاب کرد.

    ترامپ در پیامی توئیتری نوشت: «ایران به رغم توافق وحشتناک با دولت اوباما، در هر سطحی شکست می خورد. ملت بزرگ ایران برای سال های متمادی سرکوب شده اند. آنها گرسنه غذا و آزادی هستند. ثروت ایران در کنار حقوق بشر غارت می شود. زمان تغییر فرا رسیده است.» (!)

    ترامپ در جدیدترین توئیت مداخله‌جویانه خود، ملت ایران را «گرسنه» خطاب کرد!

    نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل نیز که همواره ایران را به بهانه‌های واهی به حمایت از تروریسم متهم می‌کند، شب گذشته در پیامی با اغتشاش‌گران ابراز همبستگی کرد.


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران