• تاریخ انتشار خبر: جمعه, 2 ژوئن , 2017 | 08:11 | کد خبر : 27707 |
  •   

    مسئولان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب می‌گویند که بیش از ۶٠ شرکت داخلی و خارجی برای مذاکره با این شرکت درباره چارچوب قراردادی ویژه این شرکت اعلام آمادگی کرده‌اند.

    نفت ساران؛

    به گزارش نفت ساران ، حمید دریس، مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به افزایش تعداد شرکت‌های متقاضی برای مذاکره و سرمایه‎گذاری بر اساس چارچوب قراردادی این شرکت، گفت: تاکنون با ٣٣ شرکت مذاکره داشته ایم و ٢٨ شرکت دیگر منتظر اعلام وقت از سوی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب هستند.

    وی از چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان مدل داخلی و بومی یاد کرد که با حمایت‌ وزیر نفت طراحی شده است و تیمی از متخصصان و کارشناسان آن را به ثمر رسانده اند.

    دریس افزود: وزیر نفت و مدیرعامل وقت شرکت ملی نفت ایران، نقطه نظرات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را درباره الگوی جدید قراردادهای نفتی خواستار شدند و ما در زمینه‌های مختلف دیدگاه‌های خود را ارائه کردیم.

    به گفته دریس، شخص وزیر نفت زمان زیادی را به بررسی این چارچوب قراردادی اختصاص دادند.

    وی ادامه داد: برخی فکر می‌کردند شرکت نفت تنها به فکر پیاده سازی الگوی جدید قراردادهای نفتی است، در حالی‌که واقعیت غیر از این بود.

    دریس گفت: جلسه‌هایی در این زمینه با حضور وزیر نفت برگزار و منتهی به طراحی چارچوب قراردادی مختص شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب شد.

    مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: حمایت شخص وزیر از این مدل باعث شد ما با پشتوانه محکمتری برای این موضوع تلاش کنیم.

    بیژن عالیپور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پیش از این گفته بود: با اعلام و تایید وزیر نفت چهار میدان ‍پارسی، کرنج، رگ سفید و شادگان شامل ٩ مخزن برای توسعه بر اساس چارچوب قراردادی این شرکت در نظر گرفته شده است. این ٩ مخزن شامل سه مخزن آسماری، پابده و خامی میدان کرنج، سه مخزن آسماری، بنگستان و خامی میدان رگ سفید، مخزن آسماری میدان پارسی و ٢ مخزن آسماری و بنگستان میدان شادگان است.


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران