• تاریخ انتشار خبر: یکشنبه, 19 مارس , 2017 | 00:29 | کد خبر : 26039 |
  •   

    به گفته کارشناسان، لیزر سبزویا همان  لیزر خطی به نظر بی ضرر هستند اما زمانیکه به طور مستقیم باچشم برخورد در نهایت با تاری دید یا نابینایی موقت چشم روبرو می شوند. به گزارش نفت ساران، مدتی است مقابل درب مغازه ها ورستوران هادر شهرستان گچساران لیزرهایی برای تبلیغات مورداستفاده صاحبان این اماکن صنفی قرار ...

    نفت ساران؛

    به گفته کارشناسان، لیزر سبزویا همان  لیزر خطی به نظر بی ضرر هستند اما زمانیکه به طور مستقیم باچشم برخورد در نهایت با تاری دید یا نابینایی موقت چشم روبرو می شوند.

    به گزارش نفت ساران، مدتی است مقابل درب مغازه ها ورستوران هادر شهرستان گچساران لیزرهایی برای تبلیغات مورداستفاده صاحبان این اماکن صنفی قرار می گیرد.

    شامگاه امشب (شنبه)در میدان هفت تیر(سه راهی) شهرستان گچساران نوعی لیزر تبلیغاتی از بالای مجتمعی مسکونی به شکلی بسیارمخاطره انگیزی براین میدان سایه انداخته است.

     

    مشخص شداست این لیزرها  آسیب به شبکیه چشم با علائم حاد و قابل توجهی همراه است که این علائم می تواند شامل تاری دید، بینایی تحریف شده یا از بین رفتن دید در مرکز میدان دید باشد.

    به گفته محققان، گزینه درمانی برای آسیب به چشم به دلیل لیزری به ندرت وجود دارد. گاهی اوقات برای درمان مشکلات بوجود آمده نیاز به عمل جراحی است.

    حال باوجوداینکه این لیذرها چنین مشکلات فراوانی رابرای چشم انسان به وجود می آورد  تصورکنیدهنگام رانندگی درمیدان سه راهی شهرستان گچساران هستید وشعاع یک لیزرتبلیغاتی فقط به هدف جلب توجه فلان کالای تجاری باعث به خطر افتادن جان چندین نفراز همشریان ما گردد.

    باکمال تاسف این تصور هم اکنون در میدان هفت تیر(سه راهی)شهرستان گچساران به تحقق پیوسته است وهرلحظه ممکن است این اتفاق خانوادهاومیهمان نوروزی را دراین ایام نوروزگرفتارعواقب جبران ناپذیر این تبلیغات لیزری نماید.

    لازم است مسئولینی که متولی این امر هستند با چنین تبلیغاتی که با جان مردم معامله میکنند با جدیت بیش ازپیش برخورد کنند.

     

     

    لیزرخطی تبلیغاتی که برمیدان هفت تیر(سه راهی)شهرستان گچساران در ساعت ۲۲:۴۰سایه مرگ را نشانده است.

     

    گزارش وعکس ازرضامرادی طواف خیمه


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران