• تاریخ انتشار خبر: پنج‌شنبه, 16 فوریه , 2017 | 22:17 | کد خبر : 25243 |
  •   

     تیم واترپلو نفت وگاز گچساران در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر واترپلو نتیجه را به تیم دانشگاه آزاد تهران واگذار کرد . به گزارش نفت ساران،دیدار این دو تیم که از ساعت ۱۵ و با حضور سرمربی تیم ملی واترپلو ایران در استخر مجموعه ورزشی آزادی گچساران برگزار شد با نتیجه ۱۱ بر ۷ به ...

    نفت ساران؛

     تیم واترپلو نفت وگاز گچساران در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر واترپلو نتیجه را به تیم دانشگاه آزاد تهران واگذار کرد .

    به گزارش نفت ساران،دیدار این دو تیم که از ساعت ۱۵ و با حضور سرمربی تیم ملی واترپلو ایران در استخر مجموعه ورزشی آزادی گچساران برگزار شد با نتیجه ۱۱ بر ۷ به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید .

    بازیکنان جوان و پرانگیزه تیم واترپلو نفت وگاز گچساران در این دیدار یکی از بهترین دیدارهای این فصل خود را به نمایش گذاشتند که سرمربی تیم واترپلو تیم ملی نیز بر این موضوع تاکید داشتند .

    نفت وگاز که بعد از ۵سال به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده است هفته آینده باید در تهران و در دیدار برگشت به مصاف دانشگاه آزاد برود .

    حواشی:

    تماشاگران گچسارانی در این دیدار برای بازیکنان نفت وگاز سنگ تمام گذاشتند و تا ثانیه های پایانی تیم محبوب خود را تشویق می کردند.

    الکساندر چریچ سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو ،محمد حبیبی رئیس امور ورزش و ابوالحسن غلامی رئیس ورزش قهرمانی و یونس کریمی معاون امور ورزش نفت در استخر حضور داشتند و از نزدیک نظاره گر دیدار دو تیم بودند .


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران