• تاریخ انتشار خبر: یکشنبه, 22 ژانویه , 2017 | 21:39 | کد خبر : 24050 |
  •   

    صبح امروز جلسه ای متفاوت ازدیگر جلسات فرمانداری در دفترکارفرماندار با حضور عبدالرحیم رحیمی فرماندارشهرستان گچساران ، یوسف انصاری رییس حراست فرمانداری  ،حمید نارکی مسئول روابط عمومی ورضامرادی مدیر مسئول سایت خبری نفت ساران به همرا ه مهدی گلزاری نژادخبرنگاراین پایگاه خبری برگزار شد.     به گزارش نفت ساران،پس انتشار خبری با تیتر(رفتار تامل ...

    نفت ساران؛

    صبح امروز جلسه ای متفاوت ازدیگر جلسات فرمانداری در دفترکارفرماندار با حضور عبدالرحیم رحیمی فرماندارشهرستان گچساران ، یوسف انصاری رییس حراست فرمانداری  ،حمید نارکی مسئول روابط عمومی ورضامرادی مدیر مسئول سایت خبری نفت ساران به همرا ه مهدی گلزاری نژادخبرنگاراین پایگاه خبری برگزار شد.

     

     

    به گزارش نفت ساران،پس انتشار خبری با تیتر(رفتار تامل برانگیز یک مقام مسئول در فرمانداری شهرستان گچساران با یک خبرنگار) عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان گچساران امروز جلسه ای را مدیریت کرد که شاید مثال این جلسه در مقابل واکنش به خبری انتقادی که از برجسته ترین مسئول خود انتشاریافته بود ،به شکلی تحسین برانگیزواکنش نشان داد.

    عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در این جلسه با حمایت کامل از مسئول روابط عمومی خود در انجام  وظیفه قانونی برای احراز هویت افرادی که به نام خبرنگار در جلسات حضور می یابند،اظهار داشت:طبق قانون هرخبرنگاری که در جلسات فرمانداری حاضر میشودموظف است با در دست داشتن معرفی نامه رسمی ازوزارت فرهنگ وارشاد اسلامی (کارت خبرنگاری)به واحد روابط عمومی فرمانداری خودرا معرفی کند.

    وی در ادامه بیان داشت:هرفردی داری یک شخصیت حقیقی وحقوقی است وهردوشخصیت از منظر ما فارغ از هرنگاه سیاسی ویا اجتماعی قابل احترام بوده وخواهد بود.

    رحیمی با سوءتفاهم خواندن برخورد به وجودآمده اظهار داشت:حرفه خبرنگاری دنیایی است از چالش ها،وپستی بلندی هایی است که تنها ابزارشخصیتی که می توان حافظ عدم ورود خبرنگاران به میدان حاشیه ها شود صعه صدر در مقابله با ،اینچنین تقابل هایی است.

    در ادامه حمید نارکی رییس روابط عمومی فرمانداری شهرستان گچساران در واکنش به این رنجش  خبرنگار مذکوربیان نمود:بی گمان همیشه اجرای قانون موافقان ومخالفانی به همراه دارد که این سوءتفاهم به وجود آمده را می توان ناشی از اجرای صحیح قوانین که از سوی روابط عمومی فرمانداری در ارتباط با خبرنگاران صورت می پذیرد،قلمدادنمود.

    در ادامه این جلسه یوسف انصاری رییس حراست فرمانداری باتوصیه به خویشتن داری خبرنگاران وتامل در انتشار اخبار خود گفت:بهتراست ،  قبل ازانتشارخبری که می تواند با یک تماس تلفنی به  سوءتفاهمات خاتمه بخشد،از انتشار اخباری که سوژه به دست افرادی می دهند ،که قصد برهم زدن آرامش کارکنان دولت را در سرمی پرورانند ،جلوگیری کنیم.

    رضامرادی مدیر مسئول پایگاه خبری نفت ساران با تشکر وقدردانی از سبک نوین فرماندار ومجموعه همکاران وی درتقابل با رنجش همکارخبرنگار خود اظهار نمود:صمیمانه از سبک تحسین برانگیز فرماندار،برای حل وفصل رنجش مهدی گلزاری نژادخبرنگارنفت ساران وفراخواندن حمید نارکی مسئول روابط عمومی فرمانداری وشنیدن اظهارات ودفاعیات آنان،در حضور یکدیگر،برای دفاع از گفتمانشان ،باید تشکر قدردانی کرد.

     تحلیل خبرنگار:رسالت خبرنگار ایجاب می کندکه در همه صحنه های رسمی وغیررسمی حضوری فعال وچشمگیر داشته باشد،حال اگر ازخبرنگاری که  از جنس مردم است،ناخواسته اشتباهی سرزند،نباید آن را با آخرین گزینه مورد محاکمه قرارداد.

    امید است سبک نوین امروز فرماندار ی شهرستان گچساران در شفاف سازی وحل یک اختلاف نظر،بابی رادراستان گشایدکه ،حاشیه امنیت دیگر خبرنگارانی که دغه دغه مردم را داشته اند،که واسطه درج اخبار خود می توانستند با پیروی ازاین روش فرمانداشهرستان گچساران ،سوءتفاهمات خودرا به جای راه روهای دادگستری در حضور یکدیگر وفضایی صمیمی، برطرف سازندتابامنطق به جای  تقابل ،برای حل مشکلات گفت وگوکرد. 

     

    نگارش خبراز رضامرادی طواف خیمه


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران