• تاریخ انتشار خبر: جمعه, 6 ژانویه , 2017 | 01:49 | کد خبر : 23598 |
  •   

    سرمربی تیم فوتبال نفت وگاز گچساران گفت : نفت وگاز یکی از از مدعیان اصلی صعود است و امیدوارم با بردی که مقابل فولاد نوین بدست می آوریم وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.   به گزارش نفت ساران ،داریوش یزدی گفت : برای دیدار هفته آینده برنامه های خوبی در نظر گرفته ایم ...

    نفت ساران؛

    سرمربی تیم فوتبال نفت وگاز گچساران گفت : نفت وگاز یکی از از مدعیان اصلی صعود است و امیدوارم با بردی که مقابل فولاد نوین بدست می آوریم وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

     

    به گزارش نفت ساران ،داریوش یزدی گفت : برای دیدار هفته آینده برنامه های خوبی در نظر گرفته ایم و با توجه به اینکه چند دیدار فولاد نوین را ازنزدیک تماشا کرده ایم شناخت خوبی از نقاط قوت و ضعف این تیم داریم و امیدواریم با ارائه یک فوتبال زیبا از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و به اهداف خود برسیم .

    وی ادامه داد:با توجه به اینکه بازیکنان مقابل کرمانشاه هنوز در حال و هوای جام حذفی بودند بازی با کیفیتی از خود ارائه ندادیم و در روزی که بازی ضعیفی به نمایش گذاشتیم به یک امتیاز بسنده کردیم .

    یزدی از پیچیده شدن وضعیت گروه اول هم گفت و بیان کرد :جدول گروه اول کاملا پیچیده شده است و هیچ تیمی حاشیه امنیتی برای صعود ندارد ، ده تیم اول جدول شانس صعود دارند و اگر امتیازات تیم اول با تیم دهم را مقایسه کنید متوجه می شوید که تیم دهم هم شانس بالایی برای صعود به دور دوم  دارد.

    وی ادامه داد :امیدوارم با بردی که مقابل فولاد نوین بدست می آوریم وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم و از همه هواداران خونگرم و متعصب گچسارانی انتظار داریم صبر و حوصله داشته باشند و اصلا جای نگرانی نیست و انشالله با کمک همین هواداران به مرحله دوم صعود می کنیم .

    سرمربی نفت وگاز در پایان گفت :با توجه به اینکه چند بازی داخل خانه هنوز داریم امیدواریم تماشاگران مثل بازی با تراکتور از تیم محبوبشان حمایت کنند تا با کسب نتایج خوب و قابل قبول زحمات تمام کسانی را که برای این تیم تلاش می کنند را جبران کنیم ./نفت وگازگچساران


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران