• تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه, 4 ژانویه , 2017 | 12:20 | کد خبر : 23495 |
  •   

    مدیر آزمایشگاه های دانشگاه یاسوج از نصب دستگاه فوق پیشرفته تصویربرداری آزمایشگاهی در دانشگاه یاسوج خبر داد به گزارش نفت ساران، وحید مددی گفت: اولین دستگاه ای.اف.ام به منظور تصوبرداری پیشرفته در دانشگاه یاسوج نصب و راه اندازی شد. وی با بیان اینکه کیفیت تصویربرداری این دستگاه  ۱۰۰در مقیاس نانو متر است و اظهار داشت: ...

    نفت ساران؛

    مدیر آزمایشگاه های دانشگاه یاسوج از نصب دستگاه فوق پیشرفته تصویربرداری آزمایشگاهی در دانشگاه یاسوج خبر داد

    به گزارش نفت ساران، وحید مددی گفت: اولین دستگاه ای.اف.ام به منظور تصوبرداری پیشرفته در دانشگاه یاسوج نصب و راه اندازی شد.

    وی با بیان اینکه کیفیت تصویربرداری این دستگاه  ۱۰۰در مقیاس نانو متر است و اظهار داشت: این دستگاه فوق العاده حساس و پیشرفته است و نوک آن از یک قسمت اتمیک تشکیل شده و قادر است تصاویر باکیفیت از نمونه های آزمایشگاهی و مرتبط با صنایع شیمیایی، داروسازی و علوم پزشکی ارائه دهد.

    مددی مدل این دستگاه را آلفا A300 معرفی کرد و گفت: دستگاه تصویربرداری A.F.M کاربرد های زیادی در حوزه های انرژی الکترونیک و نانو فناوری دارد.

    وی بیان داشت: این دستگاه پیشرفته تصویربرداری مستقیما از شرکت وی تک آلمان خریداری شده و کارشناسان این شرکت برای نصب و راه اندازی آن به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.

     مدیر آزمایشگاه های دانشگاه با بیان اینکه این دستگاه موجب ارتقاء سطح علمی دانشگاه های استان خواهد شد افزود: این دستگاه می تواند برای دانشگاه سودآوری داشته باشد و در مدت زمان ۵ تا ۷ سال  هزینه های خرید آن را تامین کند.

     مددی در پایان اظهارداشت: دانشگاه یاسوج آمادگی دارد با دیگر دانشگاههای استان و هم چنین ادارت و نهادهای استان برای انجام کارهای پژوهشی و آزمایشگاهی همکاری کند.


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران