• تاریخ انتشار خبر: یکشنبه, 1 ژانویه , 2017 | 19:45 | کد خبر : 23434 |
  •   

    گچساران میزبان سه روزه دوره‌های آموزشی هنرآموزان عمران و معماری استان کهگیلویه و بویراحمدشد.   به گزارش نفت ساران،  ظهرالدین پورالحسینی در گفت گو با نفت ساران  از برگزاری  دوره آموزشی ویژه هنرآموزان عمران و معماری به صورت قطبی، ویژه هنرآموزان شهرستان‌های باشت، بهمئی و گچساران به میزبانی آموزش و پرورش گچساران از ۱۵ دی‌ماه به ...

    نفت ساران؛

    گچساران میزبان سه روزه دوره‌های آموزشی هنرآموزان عمران و معماری استان کهگیلویه و بویراحمدشد.

     

    به گزارش نفت ساران،  ظهرالدین پورالحسینی در گفت گو با نفت ساران  از برگزاری  دوره آموزشی ویژه هنرآموزان عمران و معماری به صورت قطبی، ویژه هنرآموزان شهرستان‌های باشت، بهمئی و گچساران به میزبانی آموزش و پرورش گچساران از ۱۵ دی‌ماه به مدت سه روز در هنرستان طالقانی خبر داد.

    و ی در ادامه افزود: در این دوره کتب جدیدالتألیف پایه دهم نیز مورد بررسی و نتایج آن به دبیرخانه عمران و معماری کشور ارسال می‌شود وی برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای را گامی مهم و اساسی در ارتقاء کیفیت آموزشی و بروز کردن اطلاعات تخصصی معلمان دانست.

    پورالحسینی در ادامه با اشاره به اهمیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش اظهار کرد: مهارت‌آموزی و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای ورود به بازار کار از مهم‌ترین اهداف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش است که در این زمینه حرکت می‌کنیم.

    وی تجربیات کشورهای موفق در زمینه آموزش‌های مهارتی را یادآور شد و اظهار داشت: کشورهایی توانسته‌اند چرخه تولید و اشتغال را خوب جلو ببرند که سیستم فنی و حرفه‌ای خوبی دارند.


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران