• تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه, 6 جولای , 2016 | 10:50 | کد خبر : 14515 |
  •   

    امام جمعه گچساران گفت: کسانی که رسما انزجار خود را از فتنه ۸۸ اعلام نمی‌کنند به نوعی با این افراد همراه هستند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت ساران، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر این شهر ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از ...

    نفت ساران؛

    امام جمعه گچساران گفت: کسانی که رسما انزجار خود را از فتنه ۸۸ اعلام نمی‌کنند به نوعی با این افراد همراه هستند.

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت ساران، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر این شهر ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: نماز عید فطر و عید فطر جشن بزرگ مسلمانان در پایان یک ماه مهمانی خداوند بوده که در این روز خداوند هدیه روزه‌داران را به آنها اعطا می‌کند.

    وی افزود: در این روز خداوند ملائکه را مأمور به استقبال از نمازگزاران عید فطر و مأمور بشارت بخشایش گناهان روزه‌داران کرده است.

    امام جمعه گچساران تصریح کرد: خداوند به نقل حدیثی از پیامبر(ص) تمامی گناهان روزه‌داران را در ماه رمضان می‌بخشد و رضایت خود را از روزه‌داران اعلام می‌کند.

    حجازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان بیان کرد: مقام معظم رهبری در این نشست با اشاره به سکوت و عدم نشان دادن موضع بعضی از افراد در خصوص فتنه ۸۸ از این افراد انتقاد کرده است.

    وی بیان کرد: کسانی که رسماً اعلام انزجار خود را از فتنه ۸۸ اعلام نمی‌کنند به نوعی با این افراد همراه هستند.

    حجازی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند نسبت به جریان فتنه ۸۸ حساس هستم، گفت: معنای این سخن این است همه ما باید نسبت به جریان فتنه ۸۸ حساس بوده و موضع خود را اعلام کنیم.

    امام جمعه گچساران تأکید کرد: هر کس عیب دارد در این خصوص حساسیت نشان نمی‌دهد/.فارس


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران