• تاریخ انتشار خبر: شنبه, 25 ژوئن , 2016 | 19:38 | کد خبر : 13973 |
  •   

    سرهنگ بازیان روز۶تیر که برابرباروز جهانی مبارزه باموادمخدراست رافرصتی مناسب برای آگاهی بخشیدن از راه آموزش به خانواده هادانست. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت ساران سرهنگ علی بازیان ضمن گرامی داشت ۶تیرماه روز جهانی مبارزه بامواد مخدرگفت:خبر آموزش و آگاهسازی مهم ترین راهکارهای پیشگیری از اعتیاداست. فرمانده انتظامی شهرستان گچساران آموزش و آگاهسازی را ...

    نفت ساران؛

    سرهنگ بازیان روز۶تیر که برابرباروز جهانی مبارزه باموادمخدراست رافرصتی مناسب برای آگاهی بخشیدن از راه آموزش به خانواده هادانست.

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت ساران سرهنگ علی بازیان ضمن گرامی داشت ۶تیرماه روز جهانی مبارزه بامواد مخدرگفت:خبر آموزش و آگاهسازی مهم ترین راهکارهای پیشگیری از اعتیاداست.

    فرمانده انتظامی شهرستان گچساران آموزش و آگاهسازی را مهمترین راهکارهای پیشگیری از اعتیاد دانست و گفت: مواد مخدر تهدیدی جدی برای احساس امنیت عمومی و نابود کننده سلامت روح و جسم است.
    سرهنگ علی کرم بازیان، با اشاره به اینکه برابر تقویم بین المللی ۶ تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده، گفت: مقابله جدی و اثر بخش با قاچاق مواد مخدر از ظرفیت و توانایی یک سازمان خارج بوده و باید در مسیر پیشگیری و مقابله با این معضل اجتماعی سازمان دولتی و مردمی در اوج اتحاد و همدلی و انسجام بوده و اقدامات و فعالیت های آنان حالت همپوشانی داشته باشد.

    وی درادامه اظهارداشت: مواد مخدر تهدیدی جدی برای احساس امنیت عمومی، نابود کننده سلامت روح و جسم و بستر ساز بروز آسیب های اجتماعی، فرهنگی و فکری است.
    فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اذعان بر این مطلب که علل اعتیاد به مواد مخدر در سه جنبه فردی، خانوادگی و اجتماعی قابل بررسی بوده و فرد را در زمینه گرایش به مواد مخدر مستعد می کند، اظهار داشت: بیکاری، کمبود اعتماد به نفس، کسب لذت، ازدواج های ناموفق، اختلاف و مشاجره بین اعضای خانواده، تبعیض بین فرزندان، افراط و تفریط در سخت گیری و سهل گیری والدین و عدم پایبندی به اعتقادات دینی، دوستان ناباب، در دسترس بودن آسان مواد، طرد شدن از طرف خانواده و نگرش فرهنگی از عوامل مهم اعتیاد به مواد مخدر در حوزه های فردی، اجتماعی و خانوادگی است.
    سرهنگ بازیان راهکارهای مبارزه با مواد مخدر را ۵ محور پیشگیری، درمان، صیانت، توانمندسازی و مقابله برشمرد و گفت: در حوزه پیشگیری باید اقدامات ما مشمول ایجاد تنفر در فرد نسبت به مواد مخدر، باز پروری و مقابله مجدد است.
    این مقام مسئول انتظامی در ادامه از اعتیاد به عنوان یکی از آسیب های مهم اجتماعی یاد و تصریح کرد: باید در مسیر پیشگیری هدفمند و اثر بخش از اعتیاد الگوهای مناسب و ایده آل رفتاری برای فرزندان مهیا، مهارت های اجتماعی را در آنان افزایش، کنترل و نظارت منطقی بر رفتار آنان داشته و فضای خانواده را پر از نشاط، صمیمیت، عاطفه و مهربانی کرد.
    این مقام انتظامی شهرستان گچساران در خاتمه تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی را جهت دریافت گزارش های مردمی پیرامون فعالیت های قاچاقچیان اعلام و از شهروندان خواست پیشنها دات، انتقادات و تقدیر خود از عملکرد پلیس را طی تماس تلفنی با شماره ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی اطلاع دهند.


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران