• تاریخ انتشار خبر: شنبه, 25 ژوئن , 2016 | 11:34 | کد خبر : 13891 |
  •   

    رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو تن از بازیکنان هم‌استانی به اردوی تیم‌ ملی زیر ۱۹ سال فوتبال بانوان دعوت شدند.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت ساران سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به موفقیت‌هایی که تاکنون بانوان هم‌استانی در تیم‌های ملی فوتبال داشته‌اند، اظهار ...

    نفت ساران؛

    رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو تن از بازیکنان هم‌استانی به اردوی تیم‌ ملی زیر ۱۹ سال فوتبال بانوان دعوت شدند.

     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت ساران سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به موفقیت‌هایی که تاکنون بانوان هم‌استانی در تیم‌های ملی فوتبال داشته‌اند، اظهار کرد: بازیکنان کهگیلویه و بویراحمدی جوهره حضور در تیم‌های ملی فوتبال را دارند و موفقیت‌هایی که تاکنون کسب کرده‌اند در بخش آقایان اتفاق نیفتاده است.

    رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال‌های اخیر  بازیکنانی از هیأت فوتبال بانوان در رده‌های مختلف از نوجوانان گرفته تا بزرگسالان به تیم ملی راه یافته‌اند که نشان می‌دهد در این خصوص باید سرمایه‌گذاری داشته باشیم.

    این مسؤول ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بازیکنان هم استانی حتی در تورنمنت‌های بین‌المللی هم حضور یافته و در آن میادین بزرگ نیز افتخارآفرینی داشته‌اند.

    موسوی به درخشش شبنم بهشت در رقابت‌های آسیایی در چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: این بازیکن هم استانی در مسابقات آسیایی موفق به دریافت عنوان خانم گلی مسابقات هم شد که برای استان ما موفقیتی بزرگ است.

    رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید از این فرصت خوب و استثنایی که برای ورزش استان ما پیش آمده استفاده کرده و امکانات لازم را برای ادامه این موفقیت‌ها فراهم کنیم.

    وی وضعیت کنونی فضاهای ورزشی برای بانوان هم استانی را وضعیت نامطلوبی دانست و گفت: کمترین فضاهای ورزشی به بانوان ما در استان تعلق دارد و اصولا مکان ورزشی مخصوص برای بانوان که به نام آن‌ها باشد نداریم.

    موسوی افزود: بانوان هم‌استانی در رشته فوتبال و فوتسال زمینه‌های پیشرفت و رشد هر چه بیشتر و به مراتب بهتر از حال حاضر را دارند به شرطی که بتوانیم از آن‌ها حمایت حداقلی داشته باشیم.

    رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مسؤولان استانی باید برای ارتقای جایگاه ورزش استان بیشتر به فکر حوزه ورزش و قهرمانان ورزشی باشند و آن‌ها را مورد تفقد قرار دهند.

    وی با ابراز نارضایتی از دیدگاهی که مسؤولان استان در حال حاضر نسبت به ورزش دارند، تصریح کرد: باید از ورزشکاران دلجویی کرده و جویای احوال آن‌ها باشند اما دیده‌ایم که حتی از این موضوع نیز دریغ می‌ورزند.

    موسوی به آخرین موفقیت بازیکنان هم‌استانی برای حضور در تیم‌های ملی اشاره کرد و گفت: دو تن از بازیکنان هم‌استانی به اردوی تیم‌ ملی زیر ۱۹ سال فوتبال بانوان دعوت شده‌اند.

    رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زهرا علیزاده و فاطمه ارزانی در جدیدترین دعوت مربیان تیم‌های ملی به این اردو فرا خوانده شده‌اند.

    این مسؤول گفت: اردوی تیم‌های ملی فوتبال از تاریخ ۸ تا ۱۵ تیرماه در تهران برگزار می‌شود.


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران