• تاریخ انتشار خبر: پنج‌شنبه, 23 ژوئن , 2016 | 13:38 | کد خبر : 13858 |
  •   

    گزارش از رضامرادی// مایع حیاطی  آب شرب یکی از نیازهای اساسی همه جوامع است و در ایران اداره‌ای به نام آب و فاضلاب متولی اصلی انشعابات برای منازل و دیگرمکانهای مصرف کننده میباشد. از انجایی که هزینه های دریافتی مصرفی آب مشترکین صرف  ترمیم یا تعویض ترکیدگی لوله‌ها بایدشود ولی گاها صحنه هایی تکان دهنده ...

    نفت ساران؛

    گزارش از رضامرادی//

    مایع حیاطی  آب شرب یکی از نیازهای اساسی همه جوامع است و در ایران اداره‌ای به نام آب و فاضلاب متولی اصلی انشعابات برای منازل و دیگرمکانهای مصرف کننده میباشد.

    از انجایی که هزینه های دریافتی مصرفی آب مشترکین صرف  ترمیم یا تعویض ترکیدگی لوله‌ها بایدشود ولی گاها صحنه هایی تکان دهنده از هدر رفت این مایع حیاطی در سطح شهر گچساران زنگ خطری رابرای مسئولین ذی صلاح به گوش خواهند رساند.

    به نظرمیرسدیکی از مواردی که در چند سال اخیر شهروندان گچسارانی با آن مواجه بوده‌اند عدم توجه اداره آب به ترکیدگی لوله‌های آب شرب است.

    این بی‌تفاوتی حتی بعد از ارائه گزارش‌های مردمی به  پایگاه خبری تحلیلی نفت ساران  واعلام ترکیدگی لوله‌های آب به مسئولین اداره آب گچساران ادامه دارد.

    یکی از ترکیدگی‌های لوله آب در گچساران که به دلیل سابقه چندساله در حال تبدیل‌شدن به خاطرات مردم است لوله ورودی یه ایستگاه پلیس راهنمایی ورانندگی در مرکز شهرگچساران است. چند سال است آب شرب که بسیاری آرزوی نوشیدنش را دارند و حاصل زحمات بسیاری است تا در لوله‌ها جاری شود در میان بی‌توجهی مدیران مربوطه درنمای اصلی شهرگچساران این گونه به هدر می‌رود.

    در تصاویردیواره کانالی که آب از آن به هدر میرود باتشکیل جلبک خودنشان گر قدمت این هدر،رفتگی آب در این نقطه میباشد.

    علی‌رغم پیگیریهای خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی نفت ساران،موضوع را به اداره آب و فاضلاب گچساران اعلام نمودیم ولی علاوه براین که هیچ دستور ی جهت پیگیری واقدام برای جلوگیری از هدر رفتن آب دراین نقطه صورت نگرفته است،بلکه رییس اداره اب وفاظلاب گچساران امروز(پنج شنبه) آب پاکی راروی دست خبرنگار این پایگاه خبری ریخته است واعلام نمود حتی باخبری کردن این ترکیدگی مابرآن نخواهیم شدتااز این به هدر رفتن آب جلوگیری کنیم.

    باوجود پاسخگوبودن مهندس علی لدنی مدیر عامل شرکت آب وفاظلاب استان کهگلویه وبویر احمددر ضمینه های مختلف در باب مشکلات آب وفاظلاب استان،شایسته نیست درسالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل نامگذاری شده است چنین عکس العملی از سوی مسئول اداره آب وفاظلاب شهرستان گچساران باشیم.

    این در حالی است که شهروندان زیادی در گچساران به‌خصوص شهرک اسلام آبادگچساران  اکثر ساعات شبانه‌روزاخیر با کمبود آب مواجه هستند.IMG_5847

    IMG_5845

     

     

     


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:


    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران