• تاریخ انتشار خبر: سه‌شنبه, 14 ژوئن , 2016 | 11:13 | کد خبر : 13475 |
  •   

    شهروندان گچسارانی  که تقاضای ملاقات با فرماندار را داشته اند، دیروز در دیدار چهره به چهره با فرماندار شهرستان خود صحبت کردند و مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت ساران عبدالرحیم رحیمی در حاشیه این دیدار و درد دل مردم و بررسی مشکلات آنها را از افتخارات ...

    نفت ساران؛

    شهروندان گچسارانی  که تقاضای ملاقات با فرماندار را داشته اند، دیروز در دیدار چهره به چهره با فرماندار شهرستان خود صحبت کردند و مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت ساران عبدالرحیم رحیمی در حاشیه این دیدار و درد دل مردم و بررسی مشکلات آنها را از افتخارات و وظایف مسئولین دانست و اظهار داشت :مردم به عنوان ولی نعمتان ما حق بزرگی به گردن انقلاب و نظام داشته و اقتداری که کشور ما دارد مرهون جانفشانی های همین مردم در ادوار مختلف تاریخ کشور مان است.

    فرماندار گچساران افزود:مردم ثابت کرده اند که همیشه و در همه صحنه ها حضور داشته و از آرمان های انقلاب دفاع نموده و وظیفه دولتمردان و مسئولین نظام است که  با بررسی و مرتفع نمودن مشکلات آنها موجبات رضایتمندی و اعتماد آنها را فراهم آورند.
    رحیمی آشنایی با مشکلات روزمره زندگی مردم و همچنین نحوه خدمات رسانی ادارات به مردم را از مزایای ملاقات عمومی دانست و تصریح کرد:در روز دیدار مردمی مسئولین بدون واسطه و چهره به چهره به درد دل مردم گوش داده که این امر باعث برنامه ریزی بهتر و همچنین سهولت در امر خدمات رسانی به آنها خواهد شد.

    فرماندار گچساران  ضمن تشکر از مردم که با صبر و تحمل در این دیدارها مشکلات و خواسته های خود را مطرح کردند، افزود: خدا را شاکریم که توانسته ایم با اهتمام نسبت به برگزاری ملاقات های عمومی اقدام کنیم و تا حد توان خود مشکلی از مشکلات شهروندان را برطرف سازیم.
    لازم به ذکر است جلسات دیدار مردمی  فرماندار گچساران  در جهت تسریع در حل مشکلات مردم، روزهای دوشنبه  هر هفته در محل فرمانداری برگزار می شود.

    11111114002010210599

     

    11111114002010210607


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران