• تاریخ انتشار خبر: دوشنبه, 13 ژوئن , 2016 | 09:32 | کد خبر : 13425 |
  •   

    رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت: در حال حاضر این کمیته دو هزار و ۴۱۲ خانوار را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده است.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت ساران قباد قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره فضایل ماه مبارک رمضان در دستگیری نیازمندان اظهار کرد: ماه ...

    نفت ساران؛

    رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت: در حال حاضر این کمیته دو هزار و ۴۱۲ خانوار را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده است.

     

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت ساران قباد قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره فضایل ماه مبارک رمضان در دستگیری نیازمندان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه تقرب و خودسازی انسان‌ها بوده که دستگیری از مستمندان یکی از ارزش‌های انسانی و راه‌های خودسازی در این ماه از ثواب بسیار زیادی برخوردار است.

    وی افزود: آیات و رویات زیادی از قرآن،پیامبر(ص) و ائمه(ع) در خصوص دستگیری از نیازمندان وجود دارد که این امر نشان‌دهنده بزرگی و اهمیت این حرکت خداپسندانه است.

    رئیس کمیته امداد امام خمینی تصریح کرد: انسان‌های که در ماه مبارک رمضان به فکر گره‌گشایی از مشکلات مردم به ویژه نیازمندان هستند، مورد لطف و عنایت ویژه خداوند قرار می‌گیرند.

    قربانی با اشاره به برخی اهداف و عملکرد سازمان کمیته امداد امام خمینی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی گچساران نیز در راستای تحقق اهداف سازمان که تشکیل شده از اندیشه امام راحل است، نیازمندان، ایتام و بسیاری از اقشار مختلف و سطح پایین جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.

    وی ادامه داد: در حال حاضر نهاد کمیته امداد امام خمینی گچساران۲ هزار و ۴۱۲ خانوار را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده است.

    قربانی یادآور شد: زنان سرپرست خانوار،کارافتادگان و ایتام از جمله اقشار حمایت شده توسط کمیته امداد گچساران هستند که در حال حاضر ۲ هزار و۸۲۳ نفر از این افراد در گچساران مورد حمایت این نهاد قرار گرفته است.

    رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران عنوان کرد: تعداد یک‌هزار و ۵۳۶ زن سرپرست، یک‌هزار و ۵۶ نفر از کارافتاده و بیمار همچنین ۲۳۱ یتیم از جمله افراد حمایت شده توسط کمیته امداد امام خمینی گچساران هستند.


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران