• تاریخ انتشار خبر: یکشنبه, 12 ژوئن , 2016 | 14:28 | کد خبر : 13400 |
  •   

    محسن پرویز گفت:سخنان رهبرانقلاب درباره ولنگاری فرهنگی، از تذکرات دائمی ایشان است ولی متاسفانه در دولت ها ومجلس های مختلف شاهد بوده ایم که عده ایبه مسائل فرهنگی بی توجهی می کنند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت ساران محسن پرویز سخنگوی انجمن قلم در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب ...

    نفت ساران؛

    محسن پرویز گفت:سخنان رهبرانقلاب درباره ولنگاری فرهنگی، از تذکرات دائمی ایشان است ولی متاسفانه در دولت ها ومجلس های مختلف شاهد بوده ایم که عده ایبه مسائل فرهنگی بی توجهی می کنند.

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت ساران محسن پرویز سخنگوی انجمن قلم در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب درباره ولنگاری فرهنگی گفت: باید توجه داشته باشیم که سخنان رهبر معظم انقلاب درباره ولنگاری فرهنگی در دیدار با نمایندگان مجلس مطرح شده و این، خود نکته بسیار مهمی است. در واقع وقتی این سخنان در دیدار با نمایندگان مجلس طرح شده، یک اشاره پنهان و ضمنی به نقش و تاثیر مجلس در این رابطه دارد.

    وی افزود: اگر قرار بود فقط دولت در این زمینه به ایفای نقش بپردازد، قاعدتا رهبری به طرح و بیان این مساله در دیدار با مسئولان دولتی بسنده می کردند. ولی وقتی چنین مساله ای در دیدار با نمایندگان مطرح می شود، نشان می دهد که اگر چنین مشکلی وجود دارد، نمایندگان هم در آن وظیفه و نقش دارند. نمایندگان مجلس هم می توانند بُعد نظارتی قوی تری داشته باشند و اگر جایی خطا و اشکالی دیده شد، تذکر دهند و هم می توانند خود نقش فعالی داشته باشند و پروژه ها و برنامه های مناسب را در قالب طرح های مصوب بیان کرده و دولت را ملزم به اجرای آن ها کنند.

    معاون فرهنگی سابق وزیر ارشاد در ادامه گفت: نکته دیگر این است که لاقیدی و بی توجهی نسبت به حوزه فرهنگ که در نگاه برخی از مسئولان وجود دارد، لطمات جبران ناپذیری به کشور می زند و مقام معظم رهبری هم بارها در مقاطع، دولت ها و مجلس های مختلف این بحث را با بیان‌های مختلف مطرح کرده اند. در واقع حالت بی توجهی و سهل انگاری و لاقیدی ای که نسبت به مسائل فرهنگی وجود دارد، بیشتر به افرادی بر می گردد که بیشتر، ناظران سهل انگار هستند و فقط نظاره گر واقعیات هستند. تذکر دادن به این که نباید این شرایط و فضا وجود داشته باشد، از تذکرات دائمی مقام معظم رهبری است.


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران