• تاریخ انتشار خبر: پنج‌شنبه, 9 ژوئن , 2016 | 15:12 | کد خبر : 13293 |
  •   

    صبح امروز(پنج شنبه)جلسه تودیع ومعارفه رئیس دادگستری شهرستان گچساران باحضورحجت اسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگلویه وبویراحمدوجمعی از مسئولین ومقامات شهرستانی درمجموعه آزادی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران برگزار شد. به گزارش خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی نفت ساران درنقل ازروابط عمومی دادگستری استان،صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان گچساران ،حجت ...

    نفت ساران؛

    صبح امروز(پنج شنبه)جلسه تودیع ومعارفه رئیس دادگستری شهرستان گچساران باحضورحجت اسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگلویه وبویراحمدوجمعی از مسئولین ومقامات شهرستانی درمجموعه آزادی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران برگزار شد.

    به گزارش خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی نفت ساران درنقل ازروابط عمومی دادگستری استان،صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان گچساران ،حجت السلام مزارعی رییس کل دادگستری استان کهگلویه وبویراحمد گفت: هر چند پیشگیری در اولویت برنامه های ما است ولی دستگاه قضایی خط مقدم پیشگیری هستند و این وظیفه اصلی دستگاههای دیگر است، زیرا ما با سر ریز پرونده ها و جرایم و آسیب ها سر وکار داریم.
    درادامه رییس شورای قضایی استان اظهار کرد: امار بیکاری و محرومیت مصیبت بالایی است و
    فقر و نداری و بیکاری باعث افزایش جرم می شود.
    رییس کل دادگستری گفت: مردم و مسئولان حرمت دستگاه قضایی را مهم و خطیر بدانند زیرا دستگاه قضایی پیشانی نظام است.

    وی با توصیه به دادستان و رییس دادگستری گچساران گفت: حضور شما در شهر محسوس باشد تا سوءاستفاده کنندگان از امنیت خیال راحت نداشته باشند.
    در این جلسه حجت الاسلام حجازی امام جمعه گچساران در جلسه تکریم و معارفه رییس دادگستری این شهرستان گفت: تفاوت امنیت از نظر امام علی و معاویه این بود که معاویه امنیت را برای استقرار حکومتش می خواست ولی امنیت از نظر امام برای برقراری عدالت بود.
    امام جمعه شهرستان گچساران در ادامه اظهارداشت: ایران امن ترین کشور در جهان است و عدالت در کشور ما بی نظیر است بنابراین
    باید کاری کنیم که دادگاه پناهگاه مردم پایبن دست باشد و آنها احساس کنند که قدرتمندان و زورگویان به پای میز محکمه می آیند.
    حجت السلام حجازی در بخش دوم سخنان خود گفت:
    جایگاه دستگاه قضایی در همه جای دنیا اولویت دارد و در جامعه ما باید این موضوع فرهنگ سازی شود. وی با اشاره به دستاوردهای دستگاه قضایی استان در سال گذشته گفت: زمان حل پرونده ها در شعب دایاری تقریبا به نصف کاهش یافت و این نشان ازخدمات رسانی و تکریم مردم دارد.
    مزارعی بیان کرد: ورود معتمدین محلی، فعالیت دستگاه اجرایی و صلابت دستگاه قضایی باعث کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی استان شده است.
    وی با تاکید به رییس و دادستان گچساران گفت: به کسانی که این شهر را ناامن می کنند ترحم نداشته باشید و باگذاشتن جانتان بر کف دست امنیت را برقرار کنید و اجازه ندهید نا امن کنندگان خواب خوش داشته باشند.
    نباید شرایطی به وجود بیاید که کسانی اسلحه به دست بگیرند و امنیت مردم را به خطر بیاندازند. در این صورت با عنوان محارب با این افراد برخورد کنید.
    پرونده راهبندی و تیراندازی و نزاع دسته جمعی را در این شهر ببندید و محکم جلوی اوباش و اراذل را بگیرید
    وی در پایان خواستار همکار نهادهای اجرایی شهر برای احداث جاده منتهی به ساختمان جدید دادگستری شهر گچساران شد.
    مزارعی گفت: باب شهادت برای دادستان ها باز است و چه افتخاری بالاتر از اینکه دادستان در راه خدا و خدمت به مردم، جان خود را از دست دهد.
    امام جمعه شهرستان گچساران با توصیه به دادستان گچساران گفت:لازمه حرکت رو به جلو در ایجاد نظم و امنیت رفاقت و همدلی مجموعه قضایی با اعضای شورای تامین است.

    در پایان این جلسه میشان،رییس جدید دادگستری گچساران با برشمردن رئوس کاری اش گفت: از نماینده مردم شهرستان گچساران جهت احداث ساختمان جدید دادگستری درخواست همکاری دارم.
    وی در ادامه گفت: از امام جمعه محترم می خواهم برای اصلاح پرونده های مهم با دادگستری همکاری لازم را داشته باشد.
    میان در پایان سخنان خوداظهارنمود: مبارزه با متصرفان منابع طبیعی
    و همکاری با نهادهایی چون آموزش و پروروش جهت اقدامات پیشگیرانه از مهم ترین برنامه های کاری ام خواهد بود.

    DSC_0891

    DSC_0923 DSC_0925 DSC_0926 DSC_0928 DSC_0929 DSC_0931 DSC_0933 DSC_0934 DSC_0939 DSC_0941 DSC_0943 DSC_0944 DSC_0971 DSC_0984 DSC_0992 DSC_0993 DSC_0997

    خبرنگاررضامرادی


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نفت ساران در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

    نظرات

    وارد کردن آدرس ایمیل اختیاری می باشد

    وارد کردن آدرس وبسایت اختیاری می باشد

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران