• تاریخ انتشار خبر: جمعه, 12 آوریل , 2024 | 09:13 | کد خبر : 57162 |
  •   

    نفت ساران از صدور پیام تبریک مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

    نفت ساران؛

    به گزارش نفت ساران ؛ مهندس غلامرضا کمالی طی پیامی، عید سعید فطر را محضر امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری همچنین کارکنان روزه دار شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران تبریک گفت.

    متن پیام مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران بدین شرح است :

    بسمه تعالی

    الحمد لله على ما هدانا و له الشکر على ما اولانا

    عید فطر، عید رهایی از خود و رسیدن به خداست … و اینک در آستانه این عید سعید، بار دیگر سجده شکر به درگاه آن قادر مطلق به جا می آوریم که همه ما را یک بار دیگر در ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت میهمان سفره خویش کرد تا در حد توان، توشه ای ذخیره آخرت سازیم.

    عید سعید فطر تجلی یک ماه بندگی و اطاعت پروردگار و پاکی جان در نهر پاک رمضان است؛ عید زیبایی;های معنوی، بشارت و خداجویی، خداپرستی و خداترسی است.

    این عید بزرگ، جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به برکت یک ماه عبادت خالصانه و تلاش برای دور کردن گناه و پلیدی از دلها و جان;ها است.

    اینجانب وظیفه می دانم ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای شبانه روزی کارکنان جهادی و ایثارگر قلب نفت ایران، که در اوج سختی کار با زبان روزه در جبهه اقتصاد کشور عزیزمان نهایت تلاش خود را مصروف داشته اند، اجر و پاداش اللهی برای این عزیزان و خانواده;های آنان از خداوند متعال خواستارم و این عید بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه ملت ایران به ویژه مردم شریف; استانهای کهگیلویه و بویراحمد؛ خوزستان ؛ فارس؛ بوشهر و شهرستان گچساران و کارکنان صنعت نفت; تبریک عرض نموده، سعادت و سربلندی همه عزیزان را از ایزد منان خواستارم.


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران