• تاریخ انتشار خبر: جمعه, 5 آوریل , 2024 | 10:49 | کد خبر : 57118 |
  •   

    نفت ساران خبر داد: محمد طلامظلومی نماینده مردم آغاجاری، بهبهان،تشان،بخش مرکزی، زیدون و حومه طی پیامی از مردم به حضور گسترده در روز جهانی قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت بعمل آورد.

    نفت ساران؛

    به گزارش نفت ساران به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجار نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان بویژه مردم شریف حوزه انتخابیه آغاجاری، بهبهان و حومه در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از تمامی مردم مؤمن و ولایتمدار حوزه انتخابیه برای حضور گسترده امروز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

    بر اساس این گزارش ،متن پیام به شرح ذیل می باشد:

    «بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

    مسئله‌ى فلسطین، مسئله‌ى اوّل دنیاى اسلام است.
    مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

    روز قدس روز زنده نگه داشتن روحیه ظلم ستیزی و نشانه ای از وحدت امت اسلامی در تقابل با جنایات صهیونیسم جهانی است. این روز یادگار ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نمایانگر اراده پایدار و جدی مسلمانان ایران و جهان برای آزاد سازی قدس از دست دژخیمان و رهایی مردم بی دفاع فلسطین از ظلم و آوارگی است.

    نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز جهانی قدس از آن‌ جهت حائز اهمیت است که نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین تبدیل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی ناگسستنی دارد.

    اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان بویژه مردم شریف حوزه انتخابیه در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از تمامی مردم مؤمن و ولایتمدار حوزه انتخابیه دعوت می نمایم تا بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی)، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و جنایات رژیم غاصب اسرائیل و حامیان این رژیم دروغین را محکوم کرده و بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به جهانیان نشان دهند.

    محمدطلا مظلومی
    نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری و حومه


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران