• تاریخ انتشار خبر: دوشنبه, 6 نوامبر , 2023 | 06:01 | کد خبر : 54977 |
  •   

    نفت ساران از دعوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مصداق شلیک به پای سازمان حراست استان های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، توسط حراست آن شرکت در دولت دوازدهم و سیزدهم مقارن با سال مهارتورم و رشد تولید گزارش می دهد.

    نفت ساران؛

    به گزارش نفت ساران؛در کمال تأسف و ناباوری به زودی جزئیات پرونده تأمل برانگیز و پر ابهام ناشی سوء مدیریت شخصیت های جویای نام و مقام جوان، علیه نگهبان سابق سازمان حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ،در یکی از مرجع قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در شهر دوگنبدان ،سر تیتر خبرگزاری نفت ساران می گردد.

    گفتنی است خبرگزاری نفت ساران؛ مسئولیت و عواقب غیر قابل پیش بینی از جمله بهره‌برداری خبری رسانه های معاند داخلی و خارجی از طریق دعوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران،مستند بر بیش از ۱۰۰۰ نسخه اسناد سازمان حراست وزارت نفت و قوه قضائیه،مجریه و مقننه و حتی شورای نگهبان دولت های دوازدهم و سیزدهم، حقیقی و حقوقی بر عهده سازمان های حراست استان های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان قلمداد می گردد.

    یادآور می شود؛ ایرادات شکلی و ماهوی شکایت مذکور ،که به زودی اسناد سمعی و بصری آن در خبرگزاری نفت ساران منتشر خواهد شد، می تواند مصداق بارز ضرب المثل شلیک حراست نفت و گاز گچساران به پای سازمان کل حراست وزارت نفت دولت سیزدهم در سال مهارتورم و رشد تولید و همچنین شوربختانه دست مایع تفسیر و تحلیل های شگفت انگیز خواب های واهی عشیره مدیران و مسئولان سیاسی نما در دو استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان،بیش از پیش شفاف سازی خواهد شد.


    Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/naftsara/public_html/1111/wp-content/themes/bayan/single-1.php on line 73
    برچسب ها:

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
    • تازه ترین خبرهای ورزشی نفت ساران